fredags mys på bio


Bild: Google

igår åkte jag med älskling in till stan och träffade Sofie Moa & Tobbe. sen gick vi och såg new moon. efter det så åkte vi hem förutom moa för hon sov kvar i stan. sen när jag & älskling kom hem till mig så gick vi nästan och sov så trötta vi var efter att se film. sen för ett tag sen åkte han hem.

vad tyckte jag om filmen ?
det finns inte så mycket att säga efter som jag inte är som alla andra och är beroende av twilight. men filmen var bra tycker jag iaf, den är värd att se men den första filmen var mycket bättre än den här tycker jag. slutet var inte alls så bra som man kunde tänka sig.

Kommentarer

ja! :)

tycker du att new moon va bra? ;)

allt bra?

tack beatrice :) allt bra?

ja visst va den ! ;)

tack. =)

ojah :)

New Moon är så bra:)

varsågod :)

tack så mkt :)

hmm okej :( <3 jo, med mig är de bra!

de låter som en bra idé :)

vill också se new moon :D

okejokej! varsågod :D

hihi tack men du är sååå mycket sötare!

vilken fin blogg du har :)

sv; Sötan!

hihi okej det ska ajg ta och göra :D

sv: Hihi nej :( men nu har det onda gått bort :D

Allt bra med dig idag sötnos? :D<3

läs och kommentera gärna min blogg!:)

ja, hur tyckte du att filmen var?=)

sv; det låter bra det :)

jo tack det är bara bra med mig :D

okej, själv ska jag se sen ikväll :D

yes! ha en bra dag :)

sv; hihi jaa! visst är dom söta :D

Härligt härligt :)



Vad händer idag då?

kram

sv: Hihi nej men det behöver du inte om du inte vill :) det var bara där jag trodde du menade först :D



Okej :) nej jag gör inte mycket alls, dricker kaffe och sitter här bara :) (såg inte den här kommentaren förns nu :D)

Svar: Hur är det med dig då?

Svar: Tack så mycket :)

va gör du då? :)

sv: tihi :)

hade du oh pojken en bra kväll igår?

;)

JA!! :D

Jag har sett den filmen på bio! Den är superbra! :D

jag försöker fixa min dator! :(

sv: härligt! :) jodå trots att ja e sjuk va de en mysig kväll igår

underbart här me tack..

joho! :D

sv; så lite så:)!

Tycker att den var Toppen =)



Tack desamma, allt bra med dig ? :)

Intressant att så ånga tycker olika om new moon. Vissa älskar det mer än twilight och andra mindre.























Follow my on Bloglovin







Trackback