GOD JUL ÖNSKAR JAG ER ALLA



Godmorgon, nu är jag vaken och ska ta och läsa min tidning som vi får varje år på sängen. sen ska jag nog fixa mig lite och hjälpa till med maten närmar mot tolv idag. sen blir det kalle anka, och efter där äta vi mat. sen blir det att öppna julklapparna senare mot sju tiden.

jag har ingen julkänsla alls, för det finns knappt någon snö här, man ser sen gräset, det blev ingen vit jul på gotland längst ner. men längre upp finns det säkert snö :/

& Grattis till Andreas (min halv bror kan man säga) som fyller år idag!

+ att jag har namnsdag idag :)!

bloglovin bloglovin
lägg till mig om ni vill :)

Kommentarer

god jul! :)

sv: awtack:D

GODJUL!

Svar: tack! :D

Tack igen! :D



God Jul Önskar Celine Gustafsson! :]

GOD JUL PÅ DIG ME :D!

Va tråkigt att eran snö har försvunnit :( Vi har våran kvar fast jag trodde inte det så jag vågade nästan inte kolla ut genom fönstret imorse :O

sv; tack! :) Men den headerna kommer bara va idag, tror jag! GOD JUL :D!

va gör du? ♥

jag känner heller ingen julkänsla :(



hoppas du får en bra dag iallafall :D

hihi japp:)

god jul :D

Detsamma :D

God jul sötnos ! / Matildah

sv: detsamma

GOD JUL

ska snart fixa mig :D

God jul på dig ;D!

sv: Ska ju fira jul snart hehe sj ? :D

Vill önska dig en riktigt god jul <3

Hoppas du får en bra dag :)

Kram

sv: hihi jodå bara bra :) det är ju julafton idag ;D God Jul!

haha, jaa ;)

detsamma :)!

sv: Hehe okej ;)

God jul sötnos!:)

hoppas du får en underbar dag!

KRAMAR

GODJUUUUL :D

Nä va tråkigt att inte ha nån snö :( skulle vela dela med dej för här finns massor :/

tack detsamma :)

- TACK! GOD JUL SJÄLV:)

TAck söta du ! :)

Tack vännen <3

Kram

sv: för att jag inte är svensk :)

hoppas du förstår :P

haha :D vi har super duper mkt snö :]

sv: :D God jul!

GOD JUL! Merry Christmas ;D

Detsamma tjejen :)

sv: vad ska du göra idag?

GOD JUL

funderar på att beställa hem den. tycker du den passar till nyår ? :D

TACK DETSAMMA!!! :D :D <3

**



god jul på dig ocks:) allt bra ?!

Tack detsamma :D God jul!



Jag fick pengar till körkort :D Har du fått någon julklapp ännu då? :D

God jul:)

fin blogg:DD

ihhi :)

sv: haha samma

GOD JUL

okey , :)

taack :P

**



härligt ! Det är toppen:) har du för dig då?!

- hoppas du får en super bra julafton:)

sv; Tack! Godjul på dig med sötnos!

GOD JUL OCH GRATTIS PÅ NAMSDAGEN :)

vad gör du?

God jul!

Tack det samma! Din var jätte fin:) Får jag lägga till dig på bloglovin?:)

vad gör du? :)

- tack:)

haha ja jag kan ju alltid hyra ett flgplan, fylla den med snö och slänga ut det över er gård? ;)

Godjul, och gott Nytt år. :D

hehe med mina små syskon, du?

okej :D

GOD JUL :D

hehehe :)

GOD JUL!=)

:D

god jul :)<3

sv: Tack detsamma :D

GOD JUL på dig.. :)

GOD JUL HOHOHOH :]ahhha

precis ätit frulle :)

god jul :D

SVAR: God jul på dig med sötis! <3

Ja det ska jag ha, hoppas du också får en bra dag idag.. :)

att du är ja :*

ha en riktigt bra jul :)

Hehe jag med=)

God Jul! Hoppas du får det underbart!! :)

har du fått ngt kul ännu ? :) <3

JAA! :D

Tack, detsamma :)

SV: Tack detsamma :D

Intresserad av ett länkbyte? :)



Heh, grattis till Andreas som fyller år på julafton! ^,^

va gör du då? :D

**



okeej:) jag käkade nyss lite gröt :D:D

SVAR: Hihi gör det, lägger upp ett inlägg sen hur outfiten är idag=) Kram

ska snart bädda sängen :D

önskar dig en jättegod jul! =)<3

fin blogg =)



god jul :D

jamen god jul på dig också! ;)



kram

SVAR: Tack så mycket & detsamma!

Fått något fint än?

sv; okej :)

GODJUL!

detsamma! :D



kram

haha jag har inte så mkt pengar :]

Nu har jag och min stora släkt varit ute och huggit en gran i skogen :) Vad tycker du om bilderna jag la ut sötnos?

sv; tack :D

hur ska du fira julen?

haha, ja gör det alltid sist! :D

Svar: :p



grattis på namnsdagen :p

sv; hehe härligt, jodå det rullar på:D

SV: Lakt till dej nu ;)

jeees! :D

Så bra.. :)

grattis på namsdagen bea :D

du heter eva antar jag ? ;)

haha :D

Jag önskar dig en jättefin Julafton. Var & med vilka ska du fira? /Laalee

Go jul!:D

God jul på dej med!<33

hehe, ok :d

Grattis på din namnsdag!

sv: detssamma^^ fått nå julklappar ännu?:)

(God) jul på dig med :)

jäääätte fin blogg ! :D <3

GOOOD JUUUL föresten :P

God Jul:]

sv - tack detsmama!

Sv: Godjul =)<3

vad nice :D jag har fått presentkort på hårvårdsbaren, hårprodukter från tigi, kläder, laptopfodral, ljuslyktor, klistermärke man sätter på laptopen m.m :D

Sv.Tack dsm (:

vgd annars ?

God Jul :D <3

hihihi jag är nöjd :D allt bra med dig då?

sitter i soffan och kollar på en film :D hihi

nja så mkt julkänsla vet jag inte.. mer myskänsla :D själv?

ja absolut :)

presentkort,böcker och lite smått och gott :)

sådant som jag ville ha :)



har du fått något skoj då?

God jul! :)

heheh ok ska bli 14 ;)

sv - nej, får allt id 12 slageeeeeet duda?

Sv: Taaaaack :) Detsamma!

Sv.Precis kollat klart på en julfilm som vi har lånat (:



Jättefin blogg måste jag också påpeka :)

sv: jo har fått allt^^ hur länge måste du vänta??:)

Sv: jaa det har jag, har du det?:)

God jul <3

Jag har nyss ätit julmat så jag är ganska mätt :P

SVAR: Desamma till dig, hoppas du haft en fin julafton och fått många fina paket :);) Kram

sv: Jag får alla mina julklappar imorgon ;p

Själv? .d

haft en toppenjul med underbart sällskap och underbara julklappar :D har du öppnat dina klappar än? vad fick du?

Sv:Tack det samma!!

Har din julafton varit bra??



//Maddis<3

TACK :) GOOOD JUUL :D

god jul <3

Svar: Tack, detsamma! :) Ha de så bra.

God jul :)

tack detsamma :)

;O. Vilka härliga flingor som åker ner på din blogg :D



Vad fick du i julklapp :D

svar: tack det samma :)

har du haft en bra jul då? :D

God juul :D <3

Haft en bra dag ? ♥

sv: tack detsamma :)

Haft en bra jul? :D

haha tack så mycket ! ;D

allt bra ? (:

sv. detsamma !

Fin blogg!!!!

japp ;)

läs & kommentera min blogg gärna!



frågestund till måndag!

ställ din fråga - jag svarar!

Tack :) Gooood jul till dig me

God Jul! :)

jätte fin blogg! :D god jul!

i visby var det rätt mycket snö, men det smälte bort mycket undertiden vi var där.

Tråkigt att ni inte fick så mycket snö!"/

Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback