godmorgon.


Bild Google

godmorgon, nu kan jag inte sova mer. somnade vi två tiden igår med, och vaknade nu. igår innan jag somnade såg jag på den här filmen. aldrig sett eller hört talas om den, men jag tycket den var jätte bra. om ni får tid över eller något så kanske ni borde se den tycker jag.

Vad händer idag ? nej typ inget är så sjukt sur redan så det blir att sitta hemma och glo.

Rösta på mig som åretsfotoblogg
(ni har gjort min dag lite bättre)
http://lienes.blogg.se/2009/december/rosta.html#comment

Kommentarer

SV: Åh vad kul :d JAg vill ha en ny design...



Kollar på HSM 3 och äter gröt.. :P



Gott nytt år!



KRAM

såg oxå filmen, gillar den oxå!



ha det så bra



mvh susanne

Godmorgon på dig!

Så klart valde jag dig till min tävling i kategorin fotoblogg.

Så jag hoppas att du vill nu se till att få många öster:D

kramar

Godmorgon ! ;*

Sv: Åh , vad tråkigt !

Den där filmen är ganska bra , har båda faktiskt , men de va ett tag sen jag tittade på dom ;)

Sovit gott? :*

fest kanske, självdå:D?

svar; Tack:)!

Why ? :(

sv: taack :) ska du bara va hemma idag? :-O

Idag ska jag bara ta det lungt, ska köpa skor senare sj då :P

Nu har jag lagt till dej så nu kan du lägga till mej =)

Hur kallt är det hos dig ? :)

Godmorgon vännen! Vad ska du hitta på idag då ?

Kram

Ja :) Andra är skit bra ! Hon ska gifta sig och allt ;)

Jaså inte , inte jag heller , har haft ont i hela ryggen . Skit irriterande.

Ha en bra dag idag då !

jaha okej då :P hur är det med dig då?

svar; jag såg också den filmen i går på3an tror jagd et var;D!

Hihi , åh tack så mycket ! :D

JAG S¨G DEN FILMEN MED =))

Oj herregud , det är juj nyår imorgon!!!! ;o;o

svar; då hade jag rätt;)

Haha ;)

Varför " ;/ " ? :)<3

sv: aa :D

Vad tråkigt för dig ;(

svar;vad gör du:)?

ååh illa! :( Vrf kan inte din pojkvän bjuda med dig då? :(

The family ! :)

Haha !

aa samma här =)

ska väl handla det sista inför nyår men orkar inte, kanske skickar ner älskling ; haha

sen ska jag städa men det gör jag själv annars blir det inte ordentligt :P haha



ha en bra dag

kram

ska va vid farmor. dd?

hur ska du fira nyår då?

aha okej, men var de inte folk som hade frågat dig om du ville va med dem?



jag ska som sagt va vd farmor.

FAn av sugit att ah en svans efter sig hela tiden :S :O

Heej!

Tack för att du har ställt en fråga till mig i min frågestund. Nu om du går in på min blogg så ser du alla 23 svaren.

Kram

// www.miimiisfoto.blogg.se

hur kan du inte ha sett eller hört talats om den?:O

ahaa okej!

Jaop visst är dom!

Fast jag tycker jag känner igen bidraget nummer 3:S bild sedan innan XD

KRam

härligt ;) jo det är bra.

förlåt för sent svar, har varit borta men de kan du läsa i min blogg :D

SV: Den va bra också . :D

Ska d hitta på idag då ?



KRAM

Okej vad skönt :)

va?? XD

asså jag känner igen bilden som den tredje finalisten skickat in från typ google.se

de blir nog bra hur du än gör :)<3

Visst är den filmen jätte bra.

ne då=) själv?

bra hehe (A)

HAr hon inga andra vänner hon kan dra med? :O

Sv: Ska också bara va hemma.. har ju halsfluss så .. Ska tvätta lite o så ..



KRAM

Göra idag då ? :)

vem vet :)

haha, skönaste blondinen

jasså, varför är nyår förstörd :O?

sv: :D

okej ;)

allt är bra me dig?

sv: bara bra, sj? :)

Okej=) Inte så mke :P

Okej, det kan jag göra :D

den där filmen är jättebra:D!

jag kollade också på legally blonde igår:D <3

många tittade nog på den igår ;D



sv; jag ska va med kompis dudå? :)

Vad ska du hitta på idag?:)

Fjoll mamma! orka att du ska behöva lida före :(

Varför är du sur ?:(

sv; Haha, nae. Men du är redigt söt iallafall!



Ska in och rösta nu =).

tack! :)

jaha okej då..

De blir säkert bra till slut ska du se :)

Varför då gumman?:(

ja, sant =)

hihi :D!

Inte vara med din pojkvän då?

Själv är man inte så taggad än heller på nyår.

hehe :P

Hejhej! Vad ska du göra idag? =)

Gomorron!

ingen aning, kanske ny tatuering, men vet inte vart jag ska ha den & vad jag ska göra för något =)

D blire :D

haha jaa den är riiiktigt schteek :P Idag ska jag till frisören och gå från helblond till mörkhårig:P Så kolla gärna bloggen sen haha.

sv: hihi :)

sv; eller hur :)

ja det kan jag ju göra.. :))

<3

Jag ska plugga lite idag. Visst låter det roligt? :)

är ja den enda som tycker den filmen suger :O

HAR DU ALDRIG SETT LEGALLY BLONDE FÖRUT?? :O

svar:

legally blonde 2 ;)

vad händer på nyår då?

ja har sätt filmen :) ja tycker den faktist var helt okej.

Vad har du för planer till nyåret då ?

svar:

se den ! men den är dock itne lika bra som ettan ;)

planerna kläderna och allting är färdigt bara naglarna kvar att lacka :D

hihi jag har sett ettan och tvåan ^^, Riktiga tjejfilmer =)























Follow my on Bloglovin







Trackback