hur jag träffade..



Jag kanske inte minns rätt men hoppas det iaf.

Började med att jag och moa åkte till Burgsvik efter jag flyttat närmare Burgsvik. Moa var kompis med Andree då och jag kände kanppt någon. det var på sommarlovet, vi var där rätt ofta och började träffa många roliga personer. men inte alla i Burgsvik ännu. Sen kom det en kväll killarna skulle köra båt och åka efter båten i vattnet då jag och Daniel satt och pratade men varandra. innan minns jag inte om vi hade pratat med träffas hade vi iaf.

efter det började Fidepubben (ligger precis här bredvid mitt hus) men jag och Moa ville cykla ifrån Burgsvik till Fide för att det var mycket roligare att vara med alla killar. men den kvällen skulle vi inte gå till fidepubben för vi inte ville stå utan för. men då jag loggade in på Facebook och fick tag i Daniels nummer. skrev till honom, och tills slut var vi borta vid fide pubben med killarna ändå. sen någon vecka efter sov jag hos honom, och efter där bestämmde vi för att bli tillsammans.

det som var roligaste var ju när daniel frågade, vad jag fick honoms nummer ifrån. då jag bara svarade att det var någon som hade ringt ditt nummer. det första smset jag skrev var ju ''vem är du?'' (fast jag visste att det var hans nummer) haha ;)!

Kommentarer

JAHA! :)



ska dit i sommar på beachvolleybollturnering! ska bli grymt kul! :D



kram

hahaha naaaw :D

jag och min kille vi blev tsm,eller min kompis kände honom och första gången vi träffades var med min kompis sedan träffades vi några gånger sedan en sommar kväll så var jag med frida min bästavän ''som tog livet av sig'' också då gick vi runt stan hela natten sedan sa frida men pussas då någon gång,

också gjorde vi det och jag kom hem 5 på morgonen och så var jag frida och ruben med varandra hela tiden :D

så man kan säga att frida gjorde så vi blev tsm.

mjo ;)

haft en superduper bra torsdag? :D

sv: jag med! ;D

jadå det har ja ;)

Aww, söta!

ah:D grattis till dig med!!!:D

först gick jag ner 5 kilo över förra sommaren,sen denna sommaren jobbade jag på igen & gick ner sju kilo:D haha e skitglad,fast vill gå ner mer:! haha alla säger jag e smal men ja hatar min kropp;S

sv: tack :D

svar haha tack! :D allt bra då ?



kram

svar härligt ! jo det funkar:D

kramar

sv: vad ska du hitta på ikväll? ;)

nå !! :D vad gulligt =) <33

Sv: Javisst :)

Gör dudå? :D

haha aw va sött;)!^

haha ;)

sv. min skoldag har varit tråkig idag inga roliga ämnen :(

din då? :D

vad gör du idag då?

svar yes ;D kram

hej:D



dt blev ingen fika nu ikväll...

jag orkar inte fixa mig, o dt regnar ftf ute..

så jag ska träffa henne imorgon iaf:D



har låång helg..så dt e skönt..bröjar inte skola förrän p¨tis:)

hehe..sen har jag jullov:D yeah=)

hehe ok!

Sv:Jag fick min systen kamera i miten av juli i somras så i ca 6 månader =)

men har innan det fotat lite med min digital kamera men de var inte så seriöst :P

sv: okej! inte mkt sova tror jag ;p

Ska vara hemma ;)

sv: Ja se filmen, den är jättebra :)



Har du haft en bra dag idag då?

händer imorgon då? :)

sv. tack :D

händer imorn då?

sv:JO :)

sj då?

jag ska till skolan, slutar 11.20 :) sen blir det kanske träna eller nått :P

haha , va gullig:D

ajjdå ;/

08.00 - 12.30 skola

sen ska jag till stan och sen ka jag sova hos en kompis :)

Vilekn fin istoria om hur ni träffades :) <3

sv: taaaack :D

haha jarå, de är helt okej ;D



söt berättelse !:D

hehe ;)

frågade någon:D

Sv: Tack så mycket! :)

Jag svarar på kommentarer och så bara :)

sv: okej :)

fungerar lumixs system kamera lika bra som digital kameran ? :P har en lumix som är digital som jag är sjukt nöjd över. Har ångrat mig lite att jag inte köpt en lumix i system med :/

aw :)

sv; okej:) mysigt:] haft en bra dag?:)

sv; oj, vad duktigt! Ddet borde jag ta efter!

awh, vilken kärleksahistoria.. Blir nästan lite blöt i ögat ;)

aaw, så sött :)























Follow my on Bloglovin







Trackback