raggsockor är inte så bra ibland..


Foto: Beatrice Jakobsson

vill ni höra det som mina vänner tyckte var roligt idag ?
Jag gjorde en klantig sak och ramlade rakt ner på golvet. jag hade lånat pappas raggsockor för att jag orkade inte ta på mig något annat i morse. sen när jag skulle sparka svante i ryggen (han satt på en bänk) så ångrade jag mej och skulle ta tillbaka benet och BANG! där låg jag på golvet för det var så halt, alla skrattade till och med jag men lite ont i ryggen har jag nu ändå :/

se till att gå försiktig med raggsockor på halt golv ;)!

Kommentarer

tack!



haha aa, den är söt :D

Spännande!

Jag är en tjej på 14 vårar som älskar att fota naturen och allt annat roligt. Jag heter Nikita och bor i Sollentuna. Jag brukar ofta fika med min bästis Anja, och tar även långa kvällpromenader ibland. Jag är en livsnjutare som tar dagarna som dem kommer. Jag skriver dikter när jag inte har ngt att göra...

sV: Hah okej! Kul att du träffat idolerna också! :)

ja men såklart jag följer din blogg! mycket bra är den ju :D

kan jag förstå!

hihi tack så jätte mycket sötis :)

gillar när dom blir sådär färg starka lr va man säger!

ja , den e bra:)

fin bild:D

Haha, pinsamt... ^^

Tack för tipset, eller varningen. xP

sv: hunden mår så bra som han bara kan må :) haha han börjar bli lite mullig nu till vintern också ;)

hehe nja det är ingen bra kombination ;)

sv: hehe, de e bra ;D

:D

att hon är :D

hahahaha hur lyckas du ;)

Hahaha (y)

hej:)



nu har jag ätit.. och diskat.. e helt trött..

fan.vill sova. men ska kanske ut och fikar med en kompis:) får se hur dt blir..så dåligt väder:(



ha en njas kväll:)

ajdå, det lät inte så skönt :/

Sv:: Okej, ja jag lägger till dig nu direkt! :)

jodå, av inte s negativ :D

Aj :/ Hoppas det går över!

sv: tihi =)

ganska roligt :D

Åh.. raggsockor hade jag jämt förut då jag var liten.. :D

Man kan göra sig riktig illa på dem.. :( Mamma halkade med raggsockar i trappan, hon var inte långt i från att bryta nacken och bli rullstolsbunden.. 70% risk var det.. idag har hon kraftiga problem, med rygg och nacke :(

Jag VAR gravid, gick inte vägen :(

Svar; aa det är den ;)



oh ja! Ormar= usch!

Kram

SV: skratta inte nu, men jag använder faktist inte något jättebra program, jag hittar ingen sida där man kan ladda hem och jag har inte råd med att köpa photoshop, men jag använder iallafall picasa elr paint HAHA :$

stackarn :( <3

haha du få väl testa ikväll då? ;>

Missfall :´(

Är något fel stöter kroppen bort fostret automatiskt :( Blir så ibland, men bättre det än att få ett väldigt skadat barn =(

joo tänkte det var kul för alla att veta:D

SV: haha därför att alla har typ mega bra program åsså kom jag typ där med paint? WIIHO (?) :)



Tack sötis <3

Jo, vi ska göra nästa försök i februari..

jo klart, man vill att någon ska fråga:D

det gick säkert bra men tänka sig att du fick inspiration av lilla mig, hihi :')

tove, grym!



http://adamlagerstrom.blogg.se

nepp vrf undrar du?? :)



kramis!

joo, iooföörsiig, :D

men är det tove på bilden? :-)

tack söta du! :D

sv: hehe men så kan det gå!

:D

hah jag hade skrattat ihjäl mig om jag hade sett dig ramla:$

haha jaha, det är min älskling Dinas :D



kramis!

vad gör du?=)























Follow my on Bloglovin







Trackback