03:46 och jag är vaken ? :O

klockan är  03: 43 och vad gör jag uppe nu ? men det är bara för jag inte kan sova.. tänke gå och lägga mej tidigt men det blev ju iaf inte så. efter som det var flera som tycker att jag kan var vakna hela natten. men en sak varför jag inte sover är för att jag inte mår bra , vill bort från gotland ett tag. för jag vill inte mer skit ,ledsen att ni alltid ska får höra hur jag mår. men jag kan inte låta bli att hålla alla inne. måste säga hur jag mår. MTV är ingång efter som jag inte orkar höra på musik på datan. Inga andra bilder än gammla men vi får duga oss med dom! men hoppas ni andra sover gott. ska iaf försöka sova. önska mej lycka till! hörs imorgon alla sötnosar. + att ina fyller år idag!

Kommentarer

Ska vi starta en klubb? ;) Hoppas att det löser sig för dig med gumman :)Kram! Förresten, hur hittade du till min blogg? :)

vilken snygg header!

allt bra?

så fina bilder, nu vill jag ha sommaren ännu mer men solen skine rute idag:) iaf det.

det är ju bättre att skriva av sig, än hålla allt inne så förstår dig.

det blåa visar besökare, och den röda sidvisningar.

tack för att du frågade, svar kmr imorn elr idag! :)

sv: hehe, tack, tror faktsikt jag sov sött den natten:) alltså igår.

hihi=) vad händer idag då?

Sv: hehe tack :)

jadå. du kommer oxå upp dit en dag!

Vad tråkigt att du inte mår bra, jobbigt nog så vet jag inte hur jag ska hjälpa dig :(

Jag tycker att du ska åka till västerås för att komma iväg ett tag + att vi kan då äntligen träffas! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback