bloglovin , snälla!<3

tiden går undan , idag har jag inte gjort mycket alls. men ändå är en hel dag borta. helt sjukt vad tiden går. vart ute med min kära syster och städat lite. till och med hinnat kollat på andras bloggar. jag tror jag har rekord på mina besökande idag. och det känns jätte bra ni som ändå kollar kan ju lägga till mig på Bloglovin. det skulle var jätte kul med andra nya som kollar min blogg! just nu sitter jag vid datan med moa. vi skulle vara imorgon men efter som papap åkte från visby till hemse så hämtade han moa med. men för er som ska sova godnatt! <3

Kommentarer

fin blogg!

jag har dig redan på bloglovin:) fast brukar ändå aldrig logga in där, haha, inte tid liksom. Men äser din blogg ändå.

Den sist bilden var ritkigt söt:)

sv: tack för att du alltid röstar på mig sötnos:)

de har jag redan gjort älskl ! <3

Gud vad tiden går fort! Jag kan inte förstå att snart är det skola igen. På något sett så längtar jag eftersom man träffar alla kompisarna igen men det tråkiga är ju att plugga en massa igen :( Man får ta vara på de här sista dagarna och njuta så mycket som det går :D























Follow my on Bloglovin







Trackback