grattisvännen , <3

kom just hem från skolan skönt som fan , orkar inte med skolan. vet inte vad jag ska säga om dagen. lika jobbig som dom här andra dagarna. Jo , jag skulle börja ta reda på lite om bob marley , det gick helt okej. sen så har bara dagen varit åt helvete. men alla har flera än en dag i veckan som är dålig. Jag och moa var glad ett tag i skolan och jag och Amalia med. men det går inte , jag har svårt att vara glad en hel dag. vet inte hu fan jag ska klara av detta. danne fyller år idag 15 år GRATTIS VÄNNEN. inte för jag pratade så mycket med dej men du hade annat att göra. hoppas du haft en bra dag. (bilden till höger på danne)

Kommentarer

jag & moa är snygga! ser ut som moa strular upp mig haha:D<3

grattis till han :)

Kika in i min blogg och tävla om ett sött armband från Bracy.se! ;)

http://juisy.blogg.se/2009/february/tavling-vinn-armband-fran-bracy.html























Follow my on Bloglovin







Trackback