vissa saknar man mer än andra.

godkväll , kom just hem från hemse har vart i ishallen , fast jag och moa såg inte så mycket men iaf. Klockan börjar ju blir rätt mycket och jag kan tänka mej att det är många som sover. men här sitter man pigg och glad framför datan. Imorgon blir det stan med moa & åsa och ska se ''i taket lysser stjärnorna'' som jag kanske har sakt. och efter som jag åkte till moa så är pappa helt ensam hemma nu. stackare , helt ensamt han borde sakna oss alla. bjuder på två sommar bilder. godnatt.

Kommentarer

vilka härliga bilder!:) längtar till sommaren nå grymt mycket!!

jag vill ha sommar :(

Om man tänker efter så är det inte så långt kvar till sommarlovet! Jag längtar <3 Fina bilder du har tagit :)

åh härliga bilder :)

i taket lyser stjärnorna är bra :)

underbara bilder!

hoppas du får en kul dag:)

sv. många verkar gila gratäng:) men jag avskyr ju, haha.

SOMMMAR!























Follow my on Bloglovin







Trackback