13 januari <3

är det inte skönt att komma hem ?kom hem från skolan nyss och i skolan har jag varit på trä slöjd , har inte haft det i högstadiet men jag tycker inte om det fast vi bara har haft det 1 gång. men efter det så gick vi in och lämnade våra väskor. dom flesta vet säkert vad som hände sen efter. åt mat i skolan men inte mycket gröt den var äcklig. efter allt det var det NO och det gillar jag inte men men. om jag ska säga om min dag har jag haft skit bra dag! vad har ni gjort i skolan ?

Jag tog bara en bild på en blomma.
s <3

Kommentarer

det var jätte mysigt :)



göra idag?

wä gull på er

bea

älskar dih!

Bra att du haft det bra i skolan ändå:D jag hade också NO, usch, men vi fick ta blodprov så det var lite roligare även om vi fick sticka på oss själva, haha.

sv: tack:D du är söt du med!

sv: synd att det går aldrig ta kort på pärlhalsband:/ men de är fina:)

sv. allt passar inte alla:) men nåt passar

hehe det låter mysigt :D



nej inte mycket, ta det lugnt :) tvätta ikväll.

sv:synd att dina vänner var tråkiga. men dom är väl inte alltid såÅ:)

sv: åh, känner igen det där, jag skriver ockås mindre när det är färre som läser, fast det var då förut... jag kunde ha gett dig av mina kommentarer:)

sv: och tack:D för kommentaren om outfitet igår.























Follow my on Bloglovin







Trackback