26

skola idag , skulle inte gå till skolan men lovade att jag skulle ditt.skolan idag har dagen varit upp och ner med humöret. men klarade mej fast jag hade ont i huvudet , något som var roligt det var no när jag och moa skulle gå ut i korridoren från svenskan.

bilderna på mig är tagen nu efter som jag sitter på pappas data och bilden i mitten var på min lilla syrra. sitter just nu och ska äta lite glass. men sorry för ego bilderna. och hoppas ni haft en bra dag! vad har ni gjort i skolan ? <3

Kommentarer

söta bilder :)

sv; höhö, åh tack :)

sv: hihi söt då! :D

okej :)

nja det har inte hänt så mycket idag, varit hemma och sen var jag på möte .

kram

Gulliga bilder =)

sv: nej, klart vi inte fick se:O jag får vänta tills filmen kommer ut på DVD.

Sås öta bilder:D och gott med glass, det åt jag förrigår.























Follow my on Bloglovin







Trackback