den sämsta dagen på länge.

Läs min blogg istället för att fråga om jag har haft en bra dag.
Jag ville inte till skolan men ändå lite , gick upp åt frukost som jag aldrig gör , och tog bussen till skolan. och det var inte roligt att träffa någon i skolan tycker jag. jag låter jätte negetiv men jag fick dissen hela dagen. alla ni 3 dissade mej. men jag kanske borde skylla mej själv ? det kanske ni tycker men inte jag. men den dissen fick man så jag fick vara med andra och 2009 tycker jag är ett helvete än så länge. jag vill inte till skolan imorgon. den sämsta dagen på länge! så grymt tråkig dag hoppas som andra bilr bättre. och ni kan inte skylla på mej att jag är sur för det finns en anledning. men nu skiter jag i denna dag och frågar hur eran dag varit ? <3

Kommentarer

usch, vad hade hänt mellan er då?

sv: Ja, det va kul iaf :)

men varför blir du dissad? :S

sv: okej, men jag fastnade på en gång när jag såg det första gången.



varför blev du dissad?:( jag hoppas det går att lösa

Hejsan, Vill du bli Månadens blogg och få en länk vid sidan om min blogg. Om hur du gör för att bli Månadens blogg läser du på mitt inlägg " Månadens blogg" haha:D

Det skulle vara jätte roligt om du var med för du har en väldigt intressant och trevlig blogg!:D

Kramar Sarah

Hejsan, Vill du bli Månadens blogg och få en länk vid sidan om min blogg. Om hur du gör för att bli Månadens blogg läser du på mitt inlägg " Månadens blogg" haha:D

Det skulle vara jätte roligt om du var med för du har en väldigt intressant och trevlig blogg!:D

Kramar Sarah

Hejsan, Vill du bli Månadens blogg och få en länk vid sidan om min blogg. Om hur du gör för att bli Månadens blogg läser du på mitt inlägg " Månadens blogg" haha:D

Det skulle vara jätte roligt om du var med för du har en väldigt intressant och trevlig blogg!:D

Kramar Sarah

sorry att det blev så många det blev lite fel i min dator(A)

:)

svar: haha vilken tur då:)

men om du vet hur man gör för att bli månadens blogg så är det ju bara att sätta igång ju:D

usch va tråkigt de låter. Hoppas ditt 2009 blir bättre genast! Förresten gillade jag den första meningen riktigt mycket. Störande med alla som bara skriver: hur har din dag varit? Bara för att man ska kolla deras blogg ^^

dissa jag dig ?:OOOOOOO<3























Follow my on Bloglovin







Trackback