idrottsgalan

jag kom ner till pappa när han såg idrottsgalan , jag fasnade där fanns inget annat att göra än plugga. men sen tänker jag och säger tänk om björn gustavsson skulle komma in i tv nu. dom på tv sa här kommer robin gustavsson då gick jag och skulle dricka mjölk. och sen hör jag pappa ropar björngustavsson och sen skrattar pappa. när jag komemr in sitter han i en barnvagn. vad kan man säga om han ? han är så härlig och han gör ju så man skrattar flera timmar. sen när han förvan var det inget roligt så då var det bara att gå och plugga igen. nu sitter jag här och tänker på minne med denise. jag saknar dom grymt mycket. början av skolan var vi ofta men nu har vi inte varit på flera år. vi får ta och vara snart. kollade alla bilder från den dagen jag älskade mest. sån snygga bilder allihopa, men jag hoppas du vet att jag älskar dig! på tal om imorgon jag vet inte vad jag ska ha på mej. fats det brukar jag aldrig veta ;) men nu ska jag stänga av datan eller ha den på och sen bara gå och sova behöver sova om jag ska orka med dagen i morgon. men godnatt alla sötnosar! <3

Kommentarer

hahaha ja han är ju grym den där gustavsson haha älskar när han spexar : D

åh

asså bea, du är underbar

du har verkligen gjort mitt liv till en solstråle

jag saknar allt <3

Fin blogg du hade

han är så grymt bra, satt också och garva här hemma i soffan ;)

tack så mkt =)

nae de e lite körigt nuh...men de går väll över med tiden hoppas jag :P

hehe aah finns inte så mkt att göra..fasen att man skulle missa björn då :P han e juh så sjukt rolig =)

Haha han är så himla söt och rolig :D























Follow my on Bloglovin







Trackback