plugga..

Jag älskar att skriva in lägg så här som jag gör med bilden på sidan. tänkte bara skriva vad jag gjort sen jag kom från moa. jag har pluggat för jag har prov i morgon vet inte om jag kommer klara det. men man kan ju alltid hoppas på det bästa. den här bilden är sen början av skolan 2008 saknar denna dag med martina och denise. så nu tänkte jag plugga lite till sen tänkte jag packa och lite tills imorgon. jag tittade där man kan se hur många besökande man har och så. jag har mer än vad jag tror. runt 20 som läser min blogg varje dag! ni är ju värda guld! men jag ska ner en stund nu och plugga lite det får man inte glömma ju ;) men ni frå inte glömma och bertätta vad ni har gjort efter skolan. jag vill ju inta bara att ni ska sitta och läsa min blogg vill ju veta vad ni oxå gör. på tal om helgen vet jag inte vad jag ska göra. moa vill att vi ska vara , men jag måset hinna avra med stefan oxå, efter det blev som det blev.. men jag hoppas att det fixar sig. nej nu skriver jag för mycket löve <3

Kommentarer

gud va de inte du jag och marre som va då

bilden?

fan vad jag saknar allt

bea du är värld guld

jag älskar dig

nu och föralltid

söt bild:D och lycka til på provet imorgon!

jag har inte gjort mycket efetr skolan, jag hinner typ aldrig me dnågot annat än slöa. men nu ska jag sätta igång med en uppgift.

Sööötast<3























Follow my on Bloglovin







Trackback