stefan <3

Kom just hem från hemse , vart med stefan lite drygt var det men det fick gå. sen skulle han följa med sej till pappa och mamma och alla som var vid läkarvillan. först kommer pappa ut och säger hej. och sen så kommer mamma och säger det här är min dotter och hon ska bli fotomodell. men dom drömmarna kan vi glömma bort. Almor och jonathan hade snöbollskrig dom tycket det var skit kul. almor skrattar fan värre än mig och moa.

hoppas ni andra haft en bra dag idag , jag har haft det iaf. <3 godnatt alla söta läsare!

Kommentarer

Yey vad härligt med snöbollskrig :D jag vinner alltid för alla är så livrädda för mig :)

Yeah ;)

hehe, fotomodell, men du är ju fin:D

Jag hade n helt okej dag både igår och idag.

sv: tack:D men den första blev bäst av de två bilderna.

ni är för söte!

Jag sssöööööööööööööööt !? <3























Follow my on Bloglovin







Trackback