våga ?

helloo , kul att se att ni kollar in. hoppas alla ni haft et underbar kväll och dag. min dag har jag redan skrivit om men tänkte skriva om kvällen. efter jag skrev bloggen sist blev moa lite ledsen och det var inte kul.. lite deppig kan man säga.. men sen började hon bli glad men då blev jag deppig. efter som mamma och pappa är som dom är. ibland fattar jag inte vad ni tänker med ? vågar inte lite på mig , jag är inte som alla andra.

två bilder på lite av mina armband jag gjorde idag i skolan , bilderna blev jätte fina. imorgon efter skolan åker jag till stan med moa och är med henne , sen lördag kanske anja och fanny ?  men det ska bli mysigt i morgon. och vi ska inte vara sura det vill inte jag att vi ska vara. men nu vill ni inte höra mer vad ska ni göra imorgon /idag ?

Kommentarer

sv: men du är sötare :]

föräldrar jan va knepiga dom med:S

Fina bilder:) och dina planer för helgen och imorgon lät bra. Jag ska ha vanlig skola igen och när jag kommer hem kolla på let's dance, men går ju inte gämföra med vad man såg i skolan dessa sista dagar.























Follow my on Bloglovin







Trackback