300 meter


efter som jag fyller 16 nu i september får jag börja övningsköra. och det var så att vi åkte ner till en stran här en bit ifrån. och då gick alal ut från bilen. och sen skulle vi springa tillbaka då skojade jag att jag ville köra. och vet ni vad pappa sa då. ''kör en bit du'' den var 300 meter kvar och hela den fick jag köra gjorde bara litet fel ibörjan och slutet men det var godkänt!

sen tog vi lite bilder och min lilla syster badade, och nu ska jag läsa era kommentarer.

rösta på veckans blogg här jag är nummer 3
[länken]

Kommentarer

okej;)

jo de e bra här med:)

Skit snygg blogg du har :) Designar du för beställningar också?

skiiit fiin blogg :D

haha vad kul d är så kul att köra bil ju! : D

ahaa nice :D va ahru gjort idag dÅ ?:D

svar: tack så mycket! :D

kram!

Ja okej då... då vill jag ha bilder där ifrån..

Jättefin bild:)

var det inte kallt att bada nu? elle iofs det är ju sommar, men just nu är inte vädret så där som det ska va på en sommar.

Fin blogg! :)

hemma igen.. :)

Hej på dig :D

Svar: Jamen självklart! Det har jag gjort nu :)

Varsågod<3 Och ha det så bra med bloggen ta handom den haha :)

ahha okej D: jobbat =)

nej men ta kort på det som händer där bara :P

jag röstar på dej :D

svar: Ja, okej :D

kram!

följer du redan min blogg?, om inte så börja följ den via bloglovin :)

he-he, jag tycker faktiskt att det är gott om man grillar majsen :p haha

ja måste ju vara något speicellt om nu alla sthlmare åker dit..

kul med övningskörning! Själv har jag inte börjat med det en, bor så centralt :)

Sv: Allt väl? :D

hihi tack :) din blogg är jättefin nu! :)

Det är lugnt :)

Kanske skulle vi kunna prenumerera på varandras bloggar? :)

Fin blogg :)

varför är det läskigt? :P

Sv: Okej:D

okej

sv: okej, jag svarar bara på kommentarer ;p

& visst är den :)



Btw; Jag ska rösta på dig ;)

hehe kan förstå det! :P

gjort ;)

gör du nu då?

Sv: Ja! Vad har du gjort idag? :D

hihi, visst ere? ;)

har du gjort något speciellt ikväll då? (:

tack men nej xD

Sv: Det är bara bra med mig me :D

Sv: Och jag gör detsamma :D

du e söt :D

Sv: Är inne på msn och pratar med några vänner, musik osv:)

kollar på So you think you can dance..

Hihi =) Kul!! =)

Röstade såklart på dig hos esth <3 :)

Skön och mycket trevlig blogg :)

jag tycker om det iaf :)

jaha, okej :)

njae, kollar lite på teve, och smsat lite med kompisarna (;

om jag int redan har röstat på nån så. :)

händer nu i kväll då?

sv: Så lite så :D

tack:D

Grattis till den lyckade bilkörningen!

arrå D. fats sressigt ;D

Okej :), ska till min faster för hon fyller år =)

Sv; ja jag vet, hatar sånt !! kramar

Sv: Ja det är toppen! :)

har du sett det?

sv: ja bio är ju aldrig fel:)

kollar på film på youtube..^^ hihi.. :P

okej okej..

Sv: Haha jodå! Vad ska du göra imorgon? :)

händer imorgon då?

sv: tack så mycket!=)

ja har röstat :)

va roligt!

sv: så lite så! :)

haha :D händer imorgon då? :)

SV: jaop! :)

kram

Sv: Aha okej! Hur mycket fyller han? :)

okej grattis till han :P Nej ja jobbar..

Sv: Aw! Då är han säkert jättesöt :)

Sv: Haha! Hur ska ni fira han då? :)

sv: tack så mkt =D

o snygg blogg!

ja men man måste ju tvyärr..

sv: Och visst var det de, det var grymt snyggt :D

Fin blogg du har :)

Tack :) ska vi följa varadra med bloglovin?

Tack :) ska vi följa varadra med bloglovin?

sv: så lite :D

jobbar i en affär..

Gillar verkligen din design:)

fin bild ! :D

japp.. så ska snart sova..

FINA <333

lägg till mig, jag lögger till dig nu :)

åh, visst är dem :( jag är heeeelt kär men måste hosta upp 17.000 :/ <3

sjukt fin blogg med snygg design oxå! :)

har funderat på att fixa min, något förslag?

hhaha varse :)

Händer senare då?? :)

Fina bilder du tar!!!Kolla gärna in mina:) MVH Mela

sv: men nu ska jag sova. Natti! :)

ja, men det är bara att jobba lite så ;) <3

hihi, tack desamma:)

SKa fara oh basta med några kl 1 :)

Ja, det är den verkligen! :D

SV: hihiTACK:)

kram:*

Man får ligga i och jobba litta ;) <3

ahaha ja :)

Sv: Vad har du gjort idag då? :D

sv: hihi haft en bra dag ?=)

hard workwork, haha.. Den reklamen ;)<3

nu är jag hemma igen :D

hhahh :)

jag har också kört bil, fast bara typ 100 m. men då fick jag endå backa när jag skulle parkera :o lite läskigt faktiskt, haha!

Hehe, det är kul att köra, i september ska jag köra upp. hoppas det går bra för dig =)























Follow my on Bloglovin







Trackback