Bea lite små sur.

Hur snäll ser jag ut att vara ? jag själv tycker jag är bra på att vara snäll. Jag brukar inte rösta och ställa frågor till folk som ber om det. efter om man skriver något om mitt inlägg eller något brukar jag rösta direkt elelr ställa frågor. jag lägger till många folk och följer och läser deras blogg. folk lägger till mej men tar bort mig lika snabbt. kom igen? är ni inte bättre än det? Jag tycker detta bara är så sjukt fjantigt ofta man bara lägger till någon och sen tar bort.

en dröm jag skulle vilja, komma upp med bloggen högt upp och sen skriva blogg, och då ska jag svar på alla kommentarer det är något jag vill barar för att vara snäll. bara för att kunna ställe upp för er alla. men snälla ni är inte smarta. efter ett tag frågar ni om vi ska lägga till varandra då är man ju bara korkade och då märker jag om ni har tagit bort en.

Kommentarer

sv: fixar på photoshop, as lätt :D

sv: du tar upp en helt vanlig bild då,

sen markerar det du vill ha suddigt! sedan tryckeru på filter > förvandla pixlar > mosaki



sen får man ändra hur stor ''suddighet'' man vill ha :D

kul att du röstade.. fin blogg du har :)

Håller med dig det mest! Tack, jag är glad att jag vann som veckans blogg :D!

Nu är min nya design fixad och jag hoppas du vill titta in!

Ha en jätte bra dag!

:/



usch va trött jag blev! :O

sv: du får ändra hur tjocka du vill ha dom? :o

Jag håller med om detta, har hört många fler som det har hänt med, liksom palla vara så falsk :/

sv: gö det du :D

aha, okej (:<3

sv: hihi oki :]

komma högt med bloggen kan du säkert lyckas med! ;D

sv: lägg upp ngn bild? :D

Nej, om man säger att man ska följa en så ska man ju göra det ^^

aha tack du! :D

sv: hehe okejokdj ;h

nej precis!

nu börjar jag äntligen få till det med filmen till Susanne! :)

åh va gott:D o nyttigt!

sv: najs najs :D

sv: aha :o

sv: godnatt, vi hörs imorgon då :D

haha låter bra :) nej inte mycket, kollat på film med en kompis bara :)

sv: tack så mycket du. :D



har nog sagt det förr men din blogg är riktigt snygg. :)

söta bilder i headern! =)

NO NO ... :O hahaha

jao! :P händer hos dig just nu då?

Hur är läget med dig då? :)

Jag följer dig med bloglovin och har gjort det ett tag. Du kanske vill följa mig också? Och jag lovar jag ljuger inte!

härligt o tack ska du ha!:D

sv; Jaa, det har jag =). Hoppas du också har haft de =)?

Härligt!

Hej där! tittar in o gillar det jag ser.

Undrar därför om vi ska följas åt via bloglovin? =D



(jag menar på ett ärligt vis, o inte bara för att fiska prenumeranter o sedan radera)

Hur är det annars då? :)

guuud vilken fin design och blogg! :D

okej, jag skulleockså vilja ha ett sommarjobb! ;) för att få mer pengar haha :p

håller med dig fullständigt! :)

jag fattar inte hur du kan få så mkt komentarar? :D tips? (A)

är du mörkrädd? tkr du det är löjligt att vara det?

tala gärna ut i min blogg vad du tkr om det i det senaste inlägget! vill gärna höra din åsikt!

Hoppas allt är bra med dig idag:)

JAg har också jobbat idag, vad jobbar du med? =)

SV: Svaren på frågorna från frågestunden ligger uppe :) kika gärna in svaren :):)

jag håller med dig om dedär med bloglovin, många vill ju bara ha bevakare, men sen tar dom bort en från bloglovin så fort som möjligt -.-

Jag gillar din blogg, och har kikat in här några gånger tidigare. Så nu hade jag tänkt att följa dig! Och jag tänker inte sluta, jag hatar själv folk som gör det. Du får gärna följa mig med! :)

fin blogg :)

jag vet inte hur man lägger till bloglovin, elr jag har inte lyckats än..

men förstår om det inte är kul

Haha , aa :)

Jag kan skriva om din blogg om några dagar om du vill ? (aa)

vadå gör om texten ? ^^

:D

gjort idag då ?:)

sånt är så jobbigt.

egentligen borde jag ha minst 5st till, men jag tror inte ens dom har lagt till

Ja, det blev jättegottt :D

så rätt inlägg folk är oftast töntiga när det gäller sånt tänker bara på sig själva.



sv:okej nice:). jag käkar frukost och svarar på kommentarer:).

Godmorgon sötnos ♥

Händer idag då?

puss

SV: nä :)

Jag bril också småsur på sånt där!

tack så mycket:D

Allt bra med dig då? :D

Nu fattar jag inte xD

Ska jag göra om texten på bilderna ? vilka bilder ? :P

Jag är lite trögfattad .. ^^

dt är fel igentligen, blir en stor dröm när en dag bloglovin kommer upp med den stora nyheten :

"NU LANSERAR VI SÅ ATT DU KAN SE VEM SOM TAR BORT DIG FRÅN BLOGLOVIN!"























Follow my on Bloglovin







Trackback