blogg paus senare.


Har ni sett den här bilden förut ? det är en tjej som heter Caroline Andersson som har en blogg och hon blir fotograferad. jag älskar hennes blogg ni kan ju ta en titt och säga vad ni tycker om dennna blogg. Hennes vän Tobias tar bilderna på henne som hon lägger ut sen. och dom är underbara. hon är inte en modell, men jag tror hon skulle kunna bli det. [klicka här för att kolla hennes blogg]

Jag tar nog en blogg paus idag innan jag åker så får någon anna ta min plats på mest aktiv jag orkar inte sitta vid mina vänner och svar på kommentarer. jag passar på att vara med mina vänner. visst jag skulle kunna skriva inlägg men jag får ju aldrig kommentarer i det inlägget. efter som jag måste svar på kommentarerna då.. hoppas någon anna tar min plats som är värd det.

Kommentarer

okej, nej inte mkt.) kram

Hej hej, nu är jag med och tävlar om att bli veckans blogg! Så gå gärna in och rösta på mig http://fridasjoblom.blogg.se/2009/july/utkast-har-kommer-1.html?_tmp=614c7bf4e4ba4d6b6747a94c52cf40c4976335a5

kram!

SV:

yes <3

va händer idag +<3

jo.. :/ händer idag då?

du låter inge glad alls.. :(

sv: japp :) hur mår du idag?

sv: svaren kommer iveckan sötnos :)) <33

hihi tack!! :D

god morgon haha, allt bra?:)



kraaam

super med mig :D

den tjejen är så söt

ja. =)

kikar in! allt bra med dig? :D

vilken häftig bild! :D

hej sötis, tittar in o gillar det jag ser. Om du gillar mig o min blogg, kanske vi

kan följas åt via bloglovin? .. så vi inte tappar bort varann i blogvimlet? =)

cool bild! ska kolla in den bloggen!



och tack =)

taaack så mycket :D! allt bra med dig idag? caroline är jättegrym ;) hehe kram

SV:

Okej okej <3

nää jag ska snart till centrum hihi <333

okej ;>

hon gör ganska snygga eller fräna bilder, tyckte om den när hon stod på bilen :D

Hej! Just nu har jag en liten utförsäljning av märkeskläder i min blogg - bland annat kläder och väskor från GUESS, Tiger of Sweden och BabyPhat.

Kolla in http://therece.blogg.se!



Kram!

du, vill inte ha någon annan där! du platsar där, som bollen i handsken men jag förstår dig! vännerna måste man ge tid åt :)



SV: haha jag tror ingen har snott den, ännu iaf :D

kje va bra =) jo då de e super här me =)



händer idag då?:)



kraaaam

händer idag då? :D

jag följer dig visst redan, ser jag på min bloglovin! hoppas du följer mig med?? kramar

FRÅGESTUND I MIN BLOGG :) fråga precis vad du vill veta om mig. tack! www.amandawahlgren.blogg.se

jotack det är bra! =) . Händer idag då?

Verkligen =)

Vi kanske höres senare?

Ha en superduperbra dag!!

ska på stan med min kusin, har äntligen något att göra! :)

jaha, .. okey!

Hejsan, allt väl? :D

blire ne lång paus :O

sv: härligt hörru!

jorå helt okej här, har precis vaknat till =) råkade somna om!

ja, finally!

svin snygga bilder, lätt att hon skulle kunna bli de!

haha, försök :)

sv: hur är det med dig sötnos? :)

SV: ja precis, men du kommer väl tillbaka sen? du får inte lämna mig ensam här i bloggvärlden..

jotack allt är bra :D gör du?

hihi taaack (A)

sv: hehe vad göru då? =)

Sv: Härligt jora det är bara bra med mig med :P

vad bra :D

vad gör du då? :D

haha, ja de låter ju bra=)

SV: men när är någon gång?



DU FÅR INTE SLUTA BLOGGA!

det är bara dem som inte är trogna som du kommer att förlora

Hehe okej, kul! :)

vad händer o sker idag då? kram

sv: härligt..

ska redigera lite bilder sen, som åker upp på bloggen en dusch tror jag, sen vene! :D

ok :D hehe, idag blir det nog en slappedag. kram

Sv: hehe jupps, vad gör du då? :P

kommer inte riktigt iväg, men snart så!



jag ska nog också ta en bloggpaus, btw.. :/

Klart du inte ska ta en bloggpaus eller varför?

okej :)

om du är intresserad av en fototävling, läs då i mitt inlägg: " Vill du vara med i en tävling" läs med på det inlägget :)

jag skulle bli jätte glad om du anmälde dej. För jag vet att du tar bra foton

kram saga

SV: bra! trodde du skulle lämna mig i månader :'(



vill du göra mig en tjänst? :)

sv: haha jorå.. :D

Sv: okej jag svarar på kommentarer :)

Kan du rösta på mig:

http://fridasjoblom.blogg.se/2009/july/utkast-har-kommer-1.html#comment

Härligt att höra :)

Jo det är bara bra här med.

Har du några planer för dagen då? :)

SV: härligt :) du får itne lämna mig </3



jag ska fixa en kolumn i blogge där vissa bloggare får skriva vad de tycker om min blogg och jag tänkte att du ska få vara en av dom :) jag skulle vilja ha en bild av dig plus att du ska skiva vad du tycer om mig och min blogg, varför du gillar den etc :)

sv: härligt med paus =)

Hej :)

Om du skriver in min blogg på ett av dina inlägg så skriver jag en text om dig (a)

http://lyricsofmysoul.blogg.se

vad skoj. =)

Jaha okej.

Nej jag vet inte riktigt, Får se vad som händer :)

låter som en behövlig liten paus från bloggen.. jag önskar dig en god fortsatt dag, njut av dagen! kram

det är skönt med en bloggpaus också!

längtar redan tills du är tillbaka (a)

okej .. :(

men vad kul att du ändå är med i tävlingen :)

skicka din bild till [email protected]

men du måste både bifoga och kopiera bilden, kramar

och taack så jätte mycket beatrice! :D

vad blir det idag då?:)

sjukt grym bild!

Sv: Tack söt :)

(:

neeej vad gulligt !! råkade soma om hihi. Kom tillbaka fort!!! :D

Sv: Lägg till mig på bloglovin? :)

roligt;d

typ träffa moa innan hn flyttar:(

Sv: Varför inte?

aa du skrev det. men skit samma då

Fan vilken grym bild! =D



Ha en bra dag! =)

shit vilket snyggt kort på henne! Haft en bra dag?

sv}

tack åh tack! :) snällt! :)

det låter bra det.



verkligen en grymt snygg bild Bea :)

så söt hon va!:D

synd att du pausar, men vi hörs sen !



www.lillalouice.blogg.se

sv: men på den pausen så får du mer inspiration som mig!

Du får skriva att du svarar på kommentarerna senare? ;)

Kika gärna in i min nya blogg!



/ Jeanette

sv: vadårå? :( jorå det är fint.

sv; JAA :D

sv: yes, I have :)

sv: Tack :D



Åh hon är sjukt söt & hon blir sjukt bra på bild!!!

hoppas du kommer tillbaka snart igen :))

aha :)

men allt bra med dej? :D

sv: precis :d

sv; aah, haha hur är det med dej då ?

sv: det suger :( ..

SV: tack gumman :)

sv: jadu ;D

Hejhej!

Allting bra idag med dig? ;]

Kramar.

Sv: Vasåliteså :)



Allt bra med dej idag?



Får man fråga hur mkt tid du lägger ner på din blogg, och ungefär hur mycket kommentarer du skriver/svarar på för att hamna på mest aktiva listan? Du är värd att vara där, älskar din blogg <3

sv: hihi, jadå! :)

fint här, men bara lite sur :)

vad pysslar du med då? :D

Tack så mycket, här är det toppen!

vad händer hos dig då?

Kram

sv okej =/ hoppas det blir bättre;P jo det är bra jag jobbar

Allt bra idag? :)

hon är grym!!!!!!!!!

Sv: okej :(

hörru? haha jag har skaffat ny kategori.

och osmart som jag är..

har jag ingenaning om hur man lägger in inlägg till den.

help? 8)

svar: okej, jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik ^^

allt bra med dig annars då? :)

jag vet har sett de ;) tackade så mycket för de ;) du kommer dyka upp i mitt ästa blogg ilägg jag gör såklaart gummsi! <3

Din blogg är verkligen jättebra, ska börja läsa den (:

sv; jeppjepp :)

har också kollat in hennes blogg, det finns nästan inte en ändå bild som hon inte ser bra ut på! hon bara måste bli modell! hon äger ju! xD

häärligt jo :D jo men det e på bättrings vägarna nu =)

sv. e jag? tycker ingen annan att hennes blogg e bra då? :/

sv: ja jo! hahah hennes bilder är hur snygga som helst. brukar kika in där ibladn :D

Vem har designat din blogg?

Fan vasd snygg bild!

oj så cool bild!

man tror att hon är en modell! ;) har sett hennes blogg förut! :)

Ja visst äre det :D du får ha de så bra dit du ska åka nu ;D :D

Ja, den tjejen är så jävla snygg & blir så fin på bild ! En mkt fin blogg ! :)

aldrig sätt bilden men skit snygg bild!

Snygg bild på henne!

jäkligt cool bild :D

Good night & sleep perfekt!

Guuud vilken cool bild :)

cool bild!

Hennes blogg är jättefin med alla bilder, och hon är otroligt bra att modella ;)

Fin bild

Ja, hon hade många snygga foton. Fast det är ju roligare att stå bakom kameran;)























Follow my on Bloglovin







Trackback