detta skulle göra mig glad.



detta skulle göra min dag för att få se E.M.D, jag vill åka ditt bara för att just se Erik och kunna träffa honom igen bara därför. jag frågade Carola om hon ville med men nej det var inte så bra tydligen..men jag vill ditt tänk vilken kväll man kan få bara för att se Erik. men sen igår ringde min lille bror och sa att det kanske inte blir något efter som någon hade tagit datorna. men det ska vara ändå. och jag vill dit, om jag skulle åka ditt skulle jag vara jätte glad men nu är jag inte det.

Jag är inte den gladaste efter jag fick veta detta.

Kommentarer

Jag har jobbat hela dagen, så kom nästan precis hem, ska iväg o jobba ikväll me, så nu bara latar jag mig :D

åt nyss, och lyssna på musik)

njaa..snart =)

jag ska lätt gå för att johan palm ska vara där xD han har bombat mig mail hahahah

EMD är sååååå grymt bra, älskar mest erik, vem gillar du mest?

kram

jag med :D eeh. göra imorgon ? :)

vad glad jag blir att du gillar min bloggg

va bra!

men än är den inte övet haha =D ha en bra dag ^^

tack :) dock inget fotbollslag. det är juniorerna från min orienteringsklubb :)

hehe oki :) nej jag ska inte heller dit :(

aha :) vad ska du göra där? imorgon ska jag t en kompis och fest :)

Jag vill åka ditt för att träffa svampbob xD

om du bor i sthlm kan jag lätt följa med :D

aaa, jag med :D

sv: mm :)



hahaha, snygg erik jasså :P hehe, dom har väl helt okej bra låtar men lite bög varning är de väl på dem ;) haha :)

Ja ska till sommarkrysset på lördag och emd och några mer kändisar ska vara där . Vad görs?

sv: okej, joda de är bara bra :) kram

sv: okej (a)

du tar jätte fina bilder förresten :)

Hallåå där ! :') Har ni bra väder hos dig ? :D

SV; samma :)

händer ikv?

Heyy , vad gör du idag? :D Och hur är vädret? vadret är tråkigt här...

det där skkulle även jag kunna gå på ;P

Erik från emd är ju grym :)

Svar: Gud vad kul med en ny kamera! :D

Haft en bra dag? :)

vad göru?

samma har så tråkigt

okay. joda den har varit helt okej :)

älska svampbob ;) haha

sv: ah! kram

vart bor du?

yes det gör jag :D

hej ! jag har ny design, kolla gärna och komentera vad du tycker !

kram

håller du på i photoshop också eller? :)

svara gärna på dagens fråga :)

Svar: Tack :) Vad bra! Jodå jag mår great :)

SV; inte så mkt :)

Svar: Hehe ;D Gör du då? :D

Vad gör du då? Hoppas att det slutar med att du får åka och se Erik! ;)

sv. haha okej men tack för att du kommenterade :)

svar: okej, samma här =)

händer ikv?

för att jag är så sjukt less på att blogg.se alltid ska krångla :)

det va ju bra då :P vill du vara på veckans blogga tävling?

SV:

hihi du<3

Har du haft en bra dag <3

Det var verkligen skönt.. :)

okej. jag kan lite smått :)

Ska äta nu ja =)

vad gör du?

Jajjamen ! :D

SV; mm :) göra imorgon?

ja, men nu har jag lite småproblem med designen istället;P

SV:

va bra <3

min dag har vart jätte bra ! <3^^ ha en fin kväll

svar: okej, typ samma här =)

okej :/ för jag har inga som har anmält sig än x'D

okej! :D

jag ska iväg till jobbet nu!

roligt att bortsett från Markoolio så är artisterna som syns bara såna som varit med i idol :P

ha en bra kväll :)

men man lär sig, thih =)

åh tack så mycket :)

Just nu har jag en frågestund i bloggen, så fråga allt du vill veta! =)

*SVAR;* Tack för din röst! :) Hoppas på din favorit då. ;>



Allting bra?

Kram!

Vad tråkigt..

Fin blogg :D

va roligt om du kommer iväg på det,

här är det en riktigt grå dag det har spöregnat hela dagen,

hehe okej tack, Btw.. Gissa film i min blogg och om du gissar rätt får du en länk;)

Ska vi följa varandra med bloglovin ? :)

sv; Tack! :D

Men det har jag ju också, men jag fattar inte hur man gör det så fint som du :)

awwe, gillaru erik? :)

fiiiin blogg! :*

haha okej :D planer för helgen?

hemma igen men inte länge till! ^^

fin header! :D



Du skulle möjligtvis inte vela gå in här & rösta mig vidare i en fototävling som jag är med i? Jag skulle verkligen uppskatta det & det skulle betyda tusen. Tryck på länken och du kommer direkt till min bild. Tack på förhand. <3



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2837

sv: haha, ah ;)

lungt ju :D läget? :)

Följa varan via bloglovin? =)

gött :) jo tack ja lever :)

jag har kramat danny för två år sen :h :) hih

De är bra att de bara kostar 60kr oxå :P























Follow my on Bloglovin







Trackback