hiss eller diss ?

               
Igår åkte jag till burgsvik som ni visste, kom ditt och såg en film vid namn '' Rosa the movie'' fast jag såg inte hela. men efter det så hade vi inget att göra cyklade ner till campingen sen kom dom på att dom skulle bada.  jag cyklar och moa åker. jag klarade det, grattis till det. dom andra badade men jag hoppade över det. när vi skulle cykla hem träffade vi ville i '' Rosa the movie'' hans rikitga namn Freddy. han tankade moppen där kommer vi iaf på cyklar.

nu vaknade jag vi 8 och är redan upp men det är så att jag sov hos Danne och han skulle upp och kasta varpa så jag fick ta och gå hem till tom och vänta till alla andra kommer och är vaken.

får ta den här bilden, hiss eller diss ? jag tycker dom är super snygga och vill ha. visst det är för många som har men dom är super snygga måste köpas. jag vill mest bara ha dom för att dom är snygga jag skulle inte kunna gå runt med dom som jag gör med mina solglassögon.

Kommentarer

Håller med dig, jag skulle inte kunna gå runt med dem! :P

Diss, de passar bara till festivaler och sånt. :)

Sv.

Okej ;)

Är med en kompis :)

Hur mår du idag? =)

Diss tycker jag! vad tycker du?

För mig är det där diss. Jag förstår inte riktigt funktionaliteten och fördelen med designen.



Men om du gillar dom så är det ju självklart att du borde skaffa dig ett par. =)

fint här :)

du då? :D

svar: tack! allt bra med dig ? (:

Fin blogg :)

Haft en bra dag?

Ställ gärna ett par frågor i min frågestund :D

hiss :)

sv; allt bra :) ?

hade ett par förra sommaren, älskade dem men nu HATAR jag för att alla fjortisar har dem

diss

sv: men vafan! :O haha jag får flytta ;D

Hiss =)

klass 97 :) den jag ska börja i nu då.

Okej, vilket pogram går du då? :)

alltsåe jag tycker både och. Sånna där shuttershades går man inte på stan med seriöst de gör ju typ bara wannabees, men dom dära shadesen är ju ändå ganska snygga också, jag var på väg att köpa sånna rosa men orkade inte x)

jag äger inga shuttershades men dom är snygga så det blir väl hiss på dom ;D



förresten, jättefin blogg! :)

DISSS dom är ju skitfula xD heleeenaaaa.blogg.se

HISS! jag har sånna fast mina är bejbiros ;P

hihi :)



Nu har jag chans att bli veckans blogg hos http://mariaelisabeths.blogg.se/2009/july/finalister.html!

Skulle bli så glad om du kunde rösta på mig, blogg nr 2, och ännu gladare om jag vann :)

Rosa!!!

Hej igen! :).

Nu har jag två förslag på frisysrer. kika gärna in och tyck till om vilken du tycker är finast! :)

Jag har aldrig förstått grejen med dem :s.

sv: haha visst va det! :D



Åh alltså sånna brillor är ju fräna men ja skulle inte vilja ha de förlänge bara :P



vad händer idag då?

Kram

Diss diss ;)

sv: aa! :)

Vart ska du köpa dem då? :) ♥

Jag ger brillorna HissDiss för ja vet inte riktigt om dom är värda en hiss :) hehe

Hej! Svara gärna på frågan i mitt

senaste inlägg angående Jordan som

ny medlem i Sex and the city gänget!



kram från mig

http://esth.blogg.se

Svar: det är bara bra med mig (:

hiss ;D

hihi :)

sv: aa okej :)

Vad heter sånna bågar? :P om dem heter något speciellt, annars brukar dem väl kallas "stekar brillor" haha :P

Stor fet diss enligt mig, tycker bara dom är väldigt fula, haha :)

DISS FÖRHELVETE!



Haha <3

DISS! :)

sv : hihi ja eller hur

& diss!

bara bra här :)

hiss, jag tycker dom är coola! men som du sa skulle jag kanske inte gå runt med dem som vanliga solisar ;)

diss ;D

morgon:D

svara gärna på mitt inlägg: Din lön, tack! (:

sv : haha tack :D

De är snygga.. Men för fjortisaktia! =(



Både hiss och diss, haha!



SV: Jodå! Min gårdag vart bra =)



Kram♥

Sv: Vad tkr du? :P

sv; varsågod, och tack :D



hur mår du då? =)

sv: ska träna snat, sen blir de mys med vänner :)



DISS dom är så satans fula, haha!

dagens fråga: vilket är ditt favorit plagg?

ha en bra söndag=)

LUNGT DISS! x( vad gör du? :) kolla gärna in mina bilder från resan :)

kram

Hiss om det är med glas (y) ;D

sv: varsågod ! :)

de är ganska häftiga men skulle inte kunna gå runt med dem nej..

Blir nog diss ifrån mig ;) allt bra idag =)? kram

sv; Vem vet, jag kanske ändrar mig jag också ;D.

Hiss :) Har såna :P

Okeej, bilderna i din header var fina iallafall, tagit dem själv? :)





svar; tack för din fråga i min frågestund =) svaren kommer upp idag! Länkar även till er som ställt frågan =)

Diss :P

helt klart:D



hissfan:)

för ett tag sen var det verkligen hiss! :)

men nu är det diss ..



fin blogg :D

HISS SÅKLART! har själv ett par sånna (A)

oj, vilken bra blogg. (:

ha en fortsatt trevlig dag!

wohooo hur är läget sickan

diss! :D

HISS! helt klart =)

från början såg dom helt WACKO ut men nu är dom snygga :D

vilken film vill du helst se?

Harry Potter och halvblodsprinsen eller Public Enemies? ´Gå in och rösta på min blogg så kommer den vinnande filmen upp på bloggen!

tacl gumman

aöllt bra ?

puss

Diss

Diss! förstår inte hur folk tycker om att se ut som fönster?

Det är fjortis galsögon något som fjortisar blir dö kära i fast dom inte kan inse att dom är ASFULA!

Stor Diss från mig, men man tycker ju olika :P



sv. Tack :)

Hiss:D <3

Hiss! Har sånna svarta med glas bakom + såna som på bilden i rosa & regnbågsfärg :D

statusbrillor, dom är coola ;)

snygg blogg btw! :)

tycker dom e ascoola! fast passar inte i solbrillor så har inga egna par... är det inte jobbigt att ha på sig dom? man ser väl inte allting? xD hahaha.

diss, inte riktigt min grej :)

diss. jag tycker inte att dom är snygga alls, och skulle aldrig kunan gå runt med dom. liksom varför ska man ha ett par glasögon som man verken inte ser någonting i och inte hjälper mot solen?

jätte fin blogg har du iaf, kramaar !

menade aboslut inget dåligt med att du vill ha dom, om de var de du trodde ;) hehe

HISS!(Y) Ska nog också skaffa mig ett par,skulle vilja ha ett par limegröna eller rosa. :) vilken färg sulle du vilja ha?:D

Jag har ett par sånna själv, det var lixom love at first sight när jag såg dom!

Superfula, tycker verkligen att de BARA är okej när man är full ;P

Snygg blogg för övrigt!

Haha, jag är med i Freddys nya film. Lol.



Förresten frågade du "hiss eller diss" på dessa, och kommentaren du fick får du ju stå ut med i sådana fall. Jag håller med denne i alla fall! Så jävla fula.

Jag tycker dom är skit snygga eller tyckte. Jag bor i en liten stad som är belamrad av översminkade fjortisar och nu denna sommaren så har dom bestämt sig för att se lika dana ut men typ dom föredetta riktigtsnygga reaggie tjocktröjorna och rosa kanye west brillor. Exakt ALLA har det så för tillfället hatar jag dom brillorna. =)

hej! jag tycker det blir en diss(!).. dom är coola men pga av att nästan alla bär dom så blir det diss. och dom som bär dom klassas i de flesta fallen som fjortis.. inget fack man(eller iaf jag) vill hamna i.



min åsikt. kram. :)

Sv: Tycker dom är rätt balla, men som du säger så skulle jag inte direkt gått runt i dom:P men kan va kul att ha på huvudet eller nått om man har rätt klädstil :D

De är coola att ha på krogen/fest men de är nog värdelösa att sola med...

jävligt mycket diss!

diss!!!

jag vill inte ha sånna, men dom är coola :)

så det blir väll hiss :)

DISS

jag hissar dom, fast har hört att kvaliteen suger, men who cares, dom är faktiskt coola :)

sv: Ja precis, jag vill gärna oxå äga ett par för rätt anledning. Kram!

nu är dom lite jobbiga må ja erkänna trots att ja har ett par :)

hm, smått diss där. tycker det är fjortisvarning (a) men det är klart, på festivaler eller sånt kan de nog va balla =)

jag tycker de är en DISS! absolut faktsikt..

Hiss! :) Har ett par röda själv. men inget jag precis går runt med, men ibland hänger dom med.

Helt klart DISS! Jag tycker inte om dem :s

Riktigt snygga! Dock synd att de har blivit så otroligt överskattade på senaste tiden, men de är sjukt otroligt snygga. Kanye West vet!

Diss! Dom är så ohyggligt fula såna där brillor.























Follow my on Bloglovin







Trackback