home sweet home

Bussen försenad igår men vi kom till burgsvik iaf. Efter som att Moa hade med sig One three hill såg dom på det men inte jag gick till toms data och svarade på några kommentarer. men sen kom alla andra då såg vi en film kommer bara inte ihåg vilken vi såg hela på efter som dom byter hela tiden. gick ner till campingen åt mat och lyssnade på gotlänningar som spelade musik. vid 00:00 skickade vi sms till Simon som fyller år idag. och den här natten fick jag sova i vattensängen och inte på golvet.
 
men ibland kan det vara bra med regn men den här helgen kan det vara fint väder tycker man.
somnade aldrig igår, vaknade av att min lille bror ringde. fick inte fira simon idag efter som jag var tvungen att åka hem. men simon kommer ha en toppen dag i burgsvik. jag disakade toms disk bara för att vara snäll det var mycket dik där iaf. nu är jag hemma och ska vara hemma ikväll med.

Kommentarer

hehe okej. läget:D ?

Varsågod :)

Nu finns svaren från frågestunden ute :) Titta in och läs :)

händer inget alls..

Sv: Jaha, vart bor du då?

svar: det var så lite så =) varsågod, vad ska du hitta på för kul idag då ? :)

gillar din design:D

Varsegod :)

hehe :) mysig din header är :)

sV: hehe yees :D

:)

hihi:D

sv: Härligt! Jo det är bara bra här :)

SV; inte så mkt :) tack!

gjort idag?



Jag är med i veckans blogg, rösta gärna på mig! :D http://jarinaw.blogg.se/2009/july/fem-finalister-presenteras.html?_tmp=f1f641b0c0b60eb1b4ebadc341da38cf69212478 (sorry om du inte vill ha sånt här)

svar: samma som dej :)

är lite frisk :D

sv: va gör du då? :)

undrar jag med, jag har legat ¨på sjukhus

^^ snygg blogg

nääej nt myk :D

sv: Japp :)

Gör du då?

Mmm :)

hihh :)

sv: ahaa sköönt! :D



händer idag då? :D

tack :D men det är ett linne :p haha

sv; varsegod, vad gör du ? :D

ja verkligen

SV du med! :)

Jajjamen ! :D

tack så mycket men nu är jag tillbaka :D

japp, sj? :d <333

hihi :)

SV; okej, tack :D

händer ikv då? :)

vad har du för dig då?

sv: Okej, inte jag heller :)

jag har e fråga, jag är inne på att köpa en systemkamera, du har inga tips på någon bra och enkel som är värt sitt pris? :) (behöver inte vara världens bästa kamera direkt, hih)

sv: taack :P



jo emn natten är ju lååång ;)



ja ska på stan snart ;) haha

samma här, har så otroligt tråkigt

samma ålder som min syrra då(;

jadå vad gör du? :D

okej, tack så jätte mycket för hjälpen. :) <3

sv: yeessss.......

sv: så lite så ;) allt bra?

Min dag har varit bra! Hur är de annars :)?

usch ja regn är inte så kul..

men rätt bra för mig när jag jobbar för då kommer det mer kunder ;)

:D:D:D tycker du också att vädret ska komma tillbaka? :)

Tack :)

Håller med om väret, nu har det vart dåligt väder här väldigt länge & man har som inget att göra :P



sv: Jo =)

vad kul =) Jag är dödstrött efter att ha varit med i modelltävling igår. kom hem ganska sent så nu sitter jag på jobbet och drygar. Vad gör du själv? :)

Svar: Ja det var den med hatten, haha ;)

Läget? (:

Hej vad görs nu då ?=)

Kikar in här :)

vädret suger!<3 man blir helt jädra osocial, iaf jag xD!























Follow my on Bloglovin







Trackback