inte bloggen idag.


Texten säger allt, jag åker nu snart jag ska bara fixa mej lite sen drar jag och kommer hem ikväll kan blogga på toms data men tror jag inte gör det är nog socials mot dom.och inte göra det men jag skriver iaf sen ikväll när jag kommer hem.

har ni sovit gott ? vaknade av att det regnade in genom fönstret och fick stänga dom och ta bort allt vatten. och lagom när jag gjort det börjar det blixtra och skit. där var jag vaken ett tag men somnade till slut. vad ska ni göra idag ?

och tack för din snälla kommentar Viktoria, jag skulle vilja säga att jag inte bryr mig.
visst jag kanske inte använder punkt och det men och behöver jag det i min blogg. vill mina läsare ha det får dom säga det jag skriver hur jag vill och du behöver inte komma och förstöra det.

Kommentarer

haha okej, det låter som roliga super bloggar det :)

vad ska du hitta på idag då? :D

sv: Kul? :)

Jag ska bara iväg för lite shopping hehe! :) ♥

jättefin blogg !

;)

ha d så tevligt ivög:D

kommer sakna dig

häärligt :D

Arrå men än är den inte slut här ;D

uschför regn å blixtar :/ hoppas du får en härlig dag! Själv sk aja flytta idag;P

ha en trevlig dag,,kunde vart bättre väder bara.,. men kanske det spricker upp..



carina

Jag vaknade gråtandes av värdens mardröm :(.

vad gör du idag då? :)

Hittar du på idag då? :)

sv: vsg:D vad har du för planer under veckan då?(=

det tkr jag!

se bara i utlandet, hästarna dör där.

SVAR: tack detsamma! :)

Sv: jaa :D<3



Rösta gärna på mig här: http://fribor.blogg.se/2009/july/utkast.html#comment

Allt bra med dig ?? :)

Sv;Jupps ;)

Ha de så kul :D

Okej, vad kul! :) Idag så ska jag typ fixa allt det sista inan vi åker och sen så sa ag åka ch lämna min hund!



Ja, den är ju det!

sv: haha japp ;)

frågade runt en 3 st så jag kunde få in den så snabbt som möjligt men tack ändå !



kram

allt bra idag? :)

Sv: tack sötis!

Ska du göra i helgen?

kram<3

Jag har frågestund på min blogg idag, kika gärna in och ställ en fråga :-)

Kram!

Godmorgon! :D

Nu över helgen tar jag en bloggpaus, men blir tillbaks på måndag. Ha det så bra utan mig! <3

Sv: Allt bra med dig då? :)

nehe ska du inte dit nu ändå?

vad söt du är ;)

Okej, samma här faktiskt :P

godmorgon :) allt bra?

Är det nån som har klagat på hur du skriver? Då har ju tjejen inget bättre för sig än att skriva dumma saker :S

svar: idag vet jag inte vad jag ska göra ;p

Sv: Tuuusen tack :)) desamma!

Jo sovit så gött så



Plåtade Perrelli igår, gillar du?

god morgon tjejen! :D missa inte min video..;-)

jaa :)

Ha det så bra! =)

Ha så kul! Jag förresten sovit ALLDELES FÖR gott i natt.. sov för länge så jag vaknade trött. Typ :P

tack så mycket sötnos :)

SV: Tack :) allt bra idag? =)

Idag ska jag slappa mest, men nu sjunga:) ikväll kommer brorsan och jag kommer nog baka något bara för det.



ha det bäst söt!<3

du har en så fin blogg (:

:D

hihih tack för frågorna, svarar när det blir lite fler (a



www.lillalouice.blogg.se

www.lillalouice.blogg.se

frågestund på bloggen :)

otroligt fin design!

sv: hahah tack så mycket´:)

brukar du läsa den dagligen eller bara ibland?:P

okej tack så mycket :)



vilka fina bilder du tar (Y)

sv : hahha som fan! :`))

Hur är det? :)

Varsegod! Hoppas du får det bra i Burgsvik :)

CHiLLiGT Va eLLeR VaD SäGER DU? :D

ALLA ÄSLSKAR GOTLAND ! Och dina bilder är finfina :)

Ah va tidigt du var uppe då :)

Köpa bloggdesign?



Kolla min nya fräscha som är till salu på min blogg!



http://stefanweei.blogg.se/ klicka på länken i inlägget för att se layouten.

hihi :D

söt bild :D

härligt. allt är bra med mig , :D:D



Hejsan! Du har en superfin blogg, och jag har en liten fråga. Hur fick du "delad" meny? Läste du i någon annans blogg eller så? För jag vill hemskt gärna veta det (:

Skulle vara jätte roligt om du skulle vilja rösta på mig som veckans blogg:) Här är länken http://frdrikas.blogg.se/2009/july/utkast-1-1.html#comment :) Om du röstar på mig och kommenterar i min blogg att du har röstar på mig så får du en länkning i ett av mina inlägg när tävlingen är avslutad:)

hihi tack sötis

Jag har jobbat, nu håller jag på att packa!

själv? :)

jora det är bra med mig:D



har du ändrat din design lite å så :)? kram

jag försöker skapa mig en blogg på blogg.se nu men jag förstår mig inte på header, mall dealen så det lär dröja ett tag, haha! Fattar inte hur din kunde bli så bra! :D

sv; ingen aning lilla vän

Äntligen Fredag! Tittar in för att önska dig en skön helg :)

idag blir de besøk av en vän. ska bli underbart!

Var så lite :*

Förlåt att jag stör.

Men gå gärna in på denna sidan http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823

och så ser du den lila blomman med ett hjärta bredvid som ligger på ett trädbord.

Snälla rösta på den så är du guldvärd.

Det är min bild och skulle gärna vilja komma en av dom 10 bästa.

Snälla snälla rösta.

Om du inte hittar bilden så gå in på mn blogg så finns bild där.

Tack !

ha det toppen =)

tack =)

Ha det så trevligt =)

tack själv :)

ha så trevligt!

sv: okej, snart ska jag väll käka och sen blir det bio senare ikväll :P

Varsågod :D

Jag har en frågestund i min blogg så ställ gärna massa frågor :D puss :*

sv: tack för din kommentar:)

sv: förlåt, har varit på landet det e därför jag inte har svarat fören nu :) gjort idag?

Sv.

Den var bra =D

Det här blir det sista svaret du får av mig på Bexx blogg men kika gärna in på min blogg och kommentera där! http://sarrepettersson.blogg.se

Puss

har lite bilder från gotland nu, kolla in ! =D

Kolla in min blogg, handlar om mitt liv, min vardag, min viktnedgång. :)

Ha det jättebra!

fin blogg du har :)

Grattis till ett år!

tänkte att du kunde hälsa till sonen.

Skrive här eftersom det var typ 180 st som skrev till dig.

Jo :)

ha de trevligt :)

sv: haha va gullit^^



Du får ha det bra i Burgsvik! :)

puss&kram

Vilken fin blogg du har :D

Hej hej!



Fin blogg du har!

Jag är med i en fototävling...

Klicka in på länken och rösta på den du tycker är bäst av de två bilderna jag tävlar med.

Hoppas din fredag varit bra.



http://unbelievablegorgeous.blogg.se/2009/july/good-morning.html



Länken länkar till ett speciellt inlägg men gå tillbaka till startsidan efteråt. Har precis lagt upp massa bilder från mitt Gotland. :)

Låter mysigt :)























Follow my on Bloglovin







Trackback