JAG ÄR SUR!

Kommer hem och tänker vara snäll och svar på alla kommentarer fast blogg.se krånglar och tar 10 år att kommentera. så sätter jag mej ner och tänker jag gör det här bara för er bara för er kom ihåg det. Efter som det står att jag älskar glasögonen och vill ha dom gjorde inte den här kommentaren mig på bättre humör. tyck vad du vill jag vet att fjortisar vill ha dom men jag ville bara äga ett par inget mer med det men det fattade du inte.

tack så mycket min kväll förstörd efter som bloggen krånglar och alla kommentarer blir jag sura på. ni kan inget förlåt men det är ju så. ni kan inte bara sitta och säga saker utan att visa att ni har en blogg så jag kan få titta på din blogg. den här kommentarer '' din blogg är så jävla ful varför skriver du?'' har jag sagt att min blogg är så snygg nej. du vet inget om mig och kommer inte få göra det.

får se om jag svar på kommentarer sen.

Kommentarer

vilken omogen människa som kommenterat, herregud. om man har något negativt att säga så är det väl bättre att hålla det för sig själv? det tycker jag iallafall.

och jag tycker även att det är skitsnyggt med sånna glasögon. :)

idiot som skriver så

Sv: Händer ikväll då? :P

okej va bra:) samma här! vad gördu? kram

Du har ju rutor där du har bilden, arkiv, länkar osv, undrar hur man lyckas att dela upp allt till flera rutor?



jag har försökt att klistra in allt på rätt ställen men får inte allt att funka så undra hur du gjorde och vart du satte in koderna? :)

SV:

hihi<3

allt bra med dig idag ?<33

Kikar in. Kul att läsa...

joo jag förstår, så jobbigt att blogg.se krånglar. Håll huvudet högt och låt taskiga kommentarer bara åka ut ur örat lika snabbt som dom kom ;) kram

Det är sååå drygt!

Fan vad irreterande..



Hatar sådanna personer :/

haha det är egentligen kul att läsa sånna kommentarer! jag menar, vad har de för liv?! orka kommentera ens om man inte gillar dom.. håll käften bara!



jag älskar din blogg och du är helt underbar :)

jag läser din blogg dagligen.. keep up the good work girl!

sv: tack :)



hoppas du inte tar åt dig av skiten som dom kommenterar! <3

åh tusen tack! ha en mysig söndagskväll :D



bry dig inte ;)

aha okej, trodde du gjorde det. Men så synd du skriver bra och är aktiv. Brukar följa din blogg ;D

hahaha, sorry! XD jag är lite vilsen idag.. :P

det är helt okej.

sv; Jaaa, grymt jobbigt!

:)

jaha okej :/ tänkte om du kanske kunde hur man gjorde med dem?

svar: okej =)

haft en bra dag?

göru gumm

SV:

tack hihi <33

aa =// <33

haha:P

Vi utrotar sådanna personer =)!

När du ställer sådana fråger som hiss eller diss på dom glasögonen så får du ju nästan förvänta dig att alla inte kommer säga att dom är skit fräcka osv.



Finns ju människor där ute dock som inte vet hur man skriver på ett trevligt sätt.. och du verkar ju fått en sådan på nacken..



Men svara inte på skiten i din blogg :/ det kommer bara att ge mer bensin till elden så att säga. :/

SV: jag vet, men du ska verkligen inte ta åt dig! du har en finfin blogg och är en underbar person, inget en liten "plutt" kan säga något mot det - för då har de inte prata med dig ;) du är underbar :D

Sv: Tråkigt med sonan kommentarer!

åh fan vad tråkigt sånt är.. hoppas du blir på bättre humör snart! :)

SVAR: vad bra :) det är inget att ta åt sig, det är den personens problem :)

ja med och kollar på moonwalker

sv: dock är de coola! :) jag undrar... hur ser man igenom dem? hihi

svar: samma här ;D

vad gör du?

jaha, nej jag har ingen aning. :p

hehe va bra! :P

måste gå ut nu, kommer tillbaka senare och berättar om filmen jag såg..XD

så gilla du jackan?:)

haha va bra hoppas att någon vill köpa den!:D

svar: okej, samma här ;p

händer imorrn?

det går sämst för mig idag med bloggen

pga kommenterna är fuckade jag tycker att det är skit jobbigt

nej, tyvärr. Men jag går i samma klass som Fanny Bodén. Men vadå, har moa gått där sen sjuan eller? :)

haha!:D¨



kraaaamisss

SV: men helt ärlig, personen som skrev det där måste ju vara helt puckad!



ta inte åt dig av en sån där kommentar igen, ignorera den och skratta åt det istället. sådana människor ska man bara lägga åt sidan, de är inga som mna ska lägga ner sin tid eller energi på. DU ÄR UNDERBAR, och det är sanningen..

svar: typ samma här =)

Yes jag förstår dig

nu verkar det ha ixat sig

kram så länge! :D

sv: hehe :)<33

Grymt taskigt med sånna folk, varför finns de igentligen? ;o Din blogg är skitfin och skitbra, punkt slut :)<3

Taskigt =(



sv: hihi ja =)

Bra blogg och bra skrivet :) kram.

Usch hatar såna.

nolife..

Härligt härligt :*

Jag har nästan precis kommit hem ifrån min kusins kalas :)

Sv: men du får inte sluta!

hehe folk är för roliga asså

skit i dom som säger så.-. bara lämnar en kommentar i hopp om att du läser den.. om inte.. sorry att jag slösade tid på att vara en i mängden.

sv: haha, men fan tareeej jag vill oxå! :D

sv. hihi :D

Tack =)

Hihi, så lite så :) hur mår du.

HAHAHA SHIT, Kommentaren ovan alltså. i ditt inlägg. människor alltså!

sv: Nej eller hur :/<3

Hoppa in i min väska så tar jag med dig, haha (A)

Vad bra :) jag mår bra. Hänt idag då? Kram.

Jag håller på med designen lite :) <3

svar; Jag menade verkligen inte att vara elak och du ska inte vara ohövlig tillbaka!



Frågar du dina läsare om vad de tycker om dessa glasögon så får du seriöst förstå att inte alla tycker att de är snygga! Du frågade inte oss om vi tyckte du skulle köpa dem, utan om vi tyckte de var snygga. Big difference there, bruden!

sv: okejokej :) hoppas det blir en härlig kväll! btw så hissar jag dom där shutter shades, dom är så sjukt coola och roliga ;) puss!

Hur länge har de varit så?

okej, av synd ;/

Tack så mycket :)

tack så jättemkt! :D

Undra vad som är fel och när dom tänker fixa det då :S

jupp :)

allt bra? :)

HAHA, så jäkla galen! ;D

det är inte så konstigt, men om du hittar på någon är det ba att kika in igen=D Söta syskon du har föresten

ah vad irriterad jag blir! Vad får den personen ut av att skriva så???!!! bara såra folk! Ah vad irriterad jag blir!

hoppas du blir på bättre humör snart.

extra många kramar till dig

Din fråga har nu kommit upp på min blogg =)



http://pey.blogg.se/2009/july/del-3.html

Yees :)

SV; haha okej, samma här!



vad händer imorgon?

orka såna personer? ;s

vad händer ikväll då? =) puss!

Sv: okej så bra ;)

okej, :) jo, ronja westberg. tror jag. men vad är det med dom? :p

vad gör du?

Hihi ja :) <3

jätte fin blogg du har ! :)

tack för att du röstade på mej för veckans blogg hos matilda! kram

Har också haft problem med blogg.se



Skittrist när man får skriva om kommentarer och inlägg :(

jag gillar din blogg iallafall! :)

svartsjuka jävla fölk är vad dt är!^^

Bemöda dig inte att bli sur på de som int gillar din blogg, varför kommer de hit o läser den då? Hur orkar de ens kommentera detta? Jag tror snarare de är så att de stör sig på att du har en bra blogg som många går in och läser =) De har förmodligen inte dom!!!! Låt dom inte förstöra dina dagar!



Jag gillade din blogg och de var verkligen fina bilder du hade!!!!



Ha nu en bra dag!























Follow my on Bloglovin







Trackback