lite sur kan jag säga att jag är.

min kamera kommer inte förän imorgon, var i burgsvik och kollade om den hade kommit ditt men nej det har den inte. så imorgon efter 16:00 kan man hämta min kamera. måste vänta länge men måste tänak positvi att den finns på gotland iaf. nu ska jag nog bara ta det lungt och äta mat för det har jag inte gjort ännu.

fick träffa Isak, Danne, Moa & Tom jsut och det var ju något roligt måste ta och åka ditt nu i veckan.

..kamera om den inte kommer imorgon blir jag surare...

Kommentarer

jomen det klarar du :D

sv: fett drygt :(

Okejokej .. :) händer ikväll ?

tråkigt =)

sv: haha aa och jag skrämmer alla mina kompisar med den ;p

hahaha ja! XD hahaha !:P

Hejj, vad gör du :)? besök gärna min blogg!

Inte jag heller. .

haha ja :D

sv: ja :)

tråkigt att den inte kom :(

jasså? :/

jadå det går fort :D

sv: aja, det är iaf imorgon :D

svar: aha okej. den är jätte fin i alla fall!

holla bíaaaaatcchh! komentera gärna mitt senaste inlägg om shuttershades, vad tycker du? fula,fjortis,snygga m.m ...puss

tack, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dej pussar / ella

Jajjamen ! =) Haru nå bra tips på filmer ?

joda gumman :D

Svar: Okej, trist att du måste vänta tills imorrn!

sv: :)

Söt blogg <333

sv: hehe, göru nu?

sv: hehe, göru nu?

sv: haha det var inte så kul för mig XD

jadå det kommer att funka :D

sv: har skrivit i det inlägget att jag fick hjärnskakning :/

sv: ja men fick missfall

sv: hehe japp :)

SV: Okej vad bra :) jodå det är bara bra :)

Händer för spännande ikväll? ;D

haft en bra dag :)

sv: aa :/

SV: Hehe okej :) nja ska väll hålla på med bloggen skulle jag tro :)

Haha, okej ;p

sv; okeej, var jobbar du? =)

skit söt blogg :) jag har frågestund i min så skicka gärna iväg en fråga:D

<3

sv : hiih ja eller hur! :D

nej men det är inget jag vill dirket skrika ut pga att min syster och hela min släkt läser bloggen och min systers kompis va pappan

jorå det är bara bra med mig :)

själv då?

haha, jaa dt är hemskt när saker bara ljuger för en!<3 man får sämsta samvetet!<3

Svar: Joo det får man ju hoppas :D

iih va kul :) hoppas att den kommer imorgon!

Oh, nice! Jag har bara en vanlig diditalkamera! :D

Nej, bubbleroom genererar inte så mkt pengar direkt :P

sv: verkligen!



haft en bra dag?

Tack detsamma :)

den som väntar på något gott! ;)

jaha va roligr med en ny kamera, är det den där från halens? eller har den gått sönder och nu ska du få en ny? haha är lite nyfiken men åh vill också verkligen ha en sån där kamera, och 3690 kronor är ju ett helt okej pris! :)



Bra blogg btw <3

Typiskt att du inte fick den idag då!:)



Vad görs?

jobbade kväll idag :)

Haft en bra dag?

puss

Godkväll få rjag säga .. :)

ja, nu är jag ÄNTLIGEN klar..^^ känns bra.. :P

sv: ah ok, sjukt smart tycker jag :D hur var kameran?

sv: kollat på tv och film hela kvällen :D

Ikväll har jag jobbat!

aaw tackar gumman, det samma om dig <33

sv: Ja min sommar har varit hel nice hitills, din då? :D

Jo då absolut !

Händer imorgon då?

puss

sv: jorå, haha :)

sv: jadå :D

:D ingenting att tacka för

sv: göru nu? :D

sv: lyssnar på musik och är fett pigg :D

vad gör du gumman:D

Förstår att du längtar jätte mycket till din kamera kommer, jag var lika dan innan min kom :P



sv: Okej =) Jag hoppas att det är fint =)

sv: ah ok, jobbigt värre :/

Jag jobbar som undersköterska :D

♥ LÄS ♥ min blogg :)

I know you gonna love it ;*

♥ LÄS ♥ min blogg :)

I know you gonna love it ;*

arrå :) sj då ?:)

hej kolla mitt inlägg om tvångstankar och skriv gärna en kommentar om dina om du har några . kram

sv: yes it is :>

jo d e helt okej me mejj me., haft en bra dag?

kollar på 2½men :D

hej kolla mitt inlägg om tvångstankar och skriv gärna en kommentar om dina om du har några . kram

sv: yes ;D

hehe ja? XD

sv: hehe ok,

det är fett hett dom som göre ;D

sv: vi hörs imorgon, godnatt!

okej men ändå kul att du skall få den :)

Åh tack så mkt :D <3

Tråkigt att din kamera inte kommer förrän imorgon...

Du får lägga dej nu så blir det fortare "imorgon" :D

Gött mos jö! :D

synd att det inte gick att hämta ut kameran!

sv: godnatt sov sött!

vad göru då

...box..XD nej nu ska jag börja göra mig klar för att sova... är astrött från idag! :P

hur mycket har du tjänat ihop då ??=)

jobbat hela dagen så rätt trött faktiskt :P

Sv: Tack så mycket! Nu väntar bara spänningen vem som vinner:D Du får gärna tipsa andra om att rösta eller kanske följa bloggen med bloglovin(A)

Ha en underbar kväll

KRAM



Ps. Vad är det för kamera du ska köpa?(A)

Hoppas du får den imorgon/idag då:)

sv: Men vad bra :D

jag vet ;d

händer hos dig då?

I photoshop :)

SV: okejokej :D

taack så mycket!:D

sv: ae du :/

sv : hihi yeees! :D

hihihih! hoppas du får din kamera snaaaaart :)

Hejhej...=) va kul att du ska hämta en kamera=) Vad för någon beställde du?? kram

Sv: Haha okej tur det då! :D 16, alltså 93a. Dudå? :)



Rösta gärna på mig, jag har blivit nominerad till veckans blogg =) helt glad jag är!



rösta här <3

http://moonew.blogg.se/2009/july/utkast-regler-innan.html#comment

Jag har en sjukt trevlig frågestund på bloggen.

Inte vill man missa den va ? :D

ställ gärna en fråga , eller två, eller tre ? :o ^^

åh, va störande.. :/ får hoppas att du får den imorgon då :>

Hej! Förlåt om du anser det här som reklam,

men jag skulle bli jätteglad om du skulle

vilja rösta på mig hos Yazmina som veckans blogg!

(du vet, yazmina som var med i idol)



http://yazminaas.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-finalisterna.html#comment



jag är nummer 3,

tack på förhand,



kram, http://esth.blogg.se

fin blogg :)

Sv; hihi :)

du hade rätt i din gissning =) det va sant =)



har även ändrat lite nu får vem som helst göra utmaningen.



så vad gör du nu då du sover säkert ? :P

min bild är med i norran(en tidning)

läs mer i min blogg! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback