lycka till

Nummer 1 [klicka här för att komma till bloggen]

Nummer 2 [klicka här för att komma till bloggen]

nummer 3 [klicka här för att komma till bloggen]

nummer 4 [klicka här för att komma till bloggen]

nummer 5 [klicka här för att komma till bloggen]

nummer 6 [klicka här för att komma till bloggen]


nummer 7 [klicka här för att komma till bloggen]

nummer 8 tog bort nummer 8 bara för ingen röst på henne.

nummer 9 [klicka här för att komma till bloggen]


nummer 10 [klicka här för att komma till bloggen]

  • man får rösta på 3 men inte samma
  • man får rösta på sig själv en gång.
  • man MÅSTE ANSTRÄNGA SEJ
Lycka till!<3

Kommentarer

Jadå :D

tack så mkt :)

WOHO :D

sv: det är lugnt :) det är jag som ska säga tack :)

:D:P<333

sv: lär behövas, tack hoppasp å mina läsare <3

sv: haha nja dte vet jag inte om jag är men ;) haha.

sv: den är ju inte så snygg direkt ju :D

sv: yeah :D

:) <33333

hehe ok..^^

jag röstar på nummer 2. :)

sv: haha du ja :D men tack :)

sv: smart :D

sv: ohjaa ;D

sv: nja tveksamt hörru ;)

Var roligt att jag fick vara med! Jag röstar på mig själv nu en gång, lite uppenbart men ja, och så tyckte jag på nummer 4. Tack :)

Så kul :P vad händer imorgon då? :)

sv: ja okej :) vi hörs i morgon då sötnos :)

Vill du tjäna snabba pengar super enkelt med hjälp av bloggen? registrera dig här! http://www.woopa.se/?ref=Martinmineur



sv: great tjejen! :D

jag vill rösta på ettan!

okej, låter bra det :)

nå jo jag mår bara bra, börjar bli trötter nu så :)

hehehe så lite så..^^ hahaha.. :P

jag kommer inte riktigt i säng här.. :P

godnatt :D

sv: hehe ;D

Jag röstar på 1, 4 och 6 :D

sv: vad bra,, jo allt bra med mig. Jo det var det nog, och den ser ganska klart ut ;P är den klar?

nr ett såklart :P

nuh ligger alla svar som jag fått på frågestunden uppe så läs åh njut =) åh jag hoppas verkligen du e nöjd me just ditt/dina svar på din/dina fråga, om inte hojjta ! =)

det är bara bra tack :D

hehe jajemen :) godnatt då :)

jag tar nummer 1

söt blogg!

aa :)

godnatt =)

Här är allt bra, lite trött bara...men klockan är halv sex så =) röstar på nr 4 :)

Såg du minneskonserten till MJ igår?



Hoppas du sovit gott :)

Svar: Bara att få min design som jag har nu på bloggen på plats så det inte ser konstigt ut :) skulle du kunna hjälpa mig med det?

nummer 1, läääättt !! :D

fin blogg :)

du ja:D <333

Jag röstar på nr 3,5 och 6 :D <33

okejokej =)

allt bra? :)



jag röstar på den sista

bara bra! :)

okej detsamma detsamma :) trevlig dag

Svar:Okej tack ändå :)

10! :D

jaha men då röstar jag på nummer 2 en gång då eftersom man fick rösta på sig själv :) tack för att jag fik vara med :D

kram

jag röster på nummer 1 ! :)

Röstar på nr 4 monika=)

jag röstar på 2 och 9 ;) :)

Okej, jag röstar på mej själv! ;)

4 :)

1! :p MOA

Första gången jag är med! Hahah, hoppas mina läsare röstar på mig! Hahah!

Jag röstar på 4an =)

Jag röstar på nr 4 !:D

nr 5 ! :))

oups ! jag menade nr 4 ! :D

Nummer 4 :D

jag röstar på nummer 4 såklart ;)

nummer 4

jag röstar på nummer 4 ;)

Jag röstar på nr 3, Amanda!

Jag röstar på nummer 4 :)

Nummer 1 röstar jag på!

nummer fyra!

ps du har jätte fin blogg =)

Jag röstar på nummer 4:a ;D<3

Åh tack !! :)

Då röstar jag på mig själv! =)

jag röstar på 4

Jag röstar på 3 :)

Jag röstar på 4:an :)

jag röstar på nr 4 :D

jag röstar på mig själv:)

nr 7

nummer 7

du kan radera kommentaren där jag skrev att jag hade röstat på mig själv och från filippaa ( fannys lillasyster)



vi skrev fel, vi röstar på nummer 6:]

www.fannnysliv.blogg.se

9

hehe, mig själv 9 :)<3

Jag lägger min lilla röst på nr 7 ! :)

Jag lägger min röst på nummer 6 :)

nummer 4 =)

intressant, har inte sett så många av de bloggarna, ska kika:)

kram på dig!<3

Jag röstar på nummer 6 ! :-)

Jag röstar på Monika! hennes blogg är bara underbart o härligt!

jag röstar på fannnysliv, nummer 6 :)

Nummer fyra får min röst :)

nr 6 ! :D

Nr 2 ! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback