min kväll var toppen.


Jag bjuder på tre bilder ännu iaf, lite folk sen igår kväll. första bilden är det Jag, moa & Rasmus. andra bilden är det Moa & Gustav. och tredje bilden är på tom. igår åkte jag och moa med bussen till burgsvik fick åka Hampus bild den är jätte snygg. och sen var vi där på kvällen tog vi oss till fide. träffade många roliga fy vilken kväll! men fast vissa var ledsna och glad var det en toppen kväll.

cyklade hem och sov hos Danne, och det var mysigt. efter det så kom gick vi till tom, och sen till fiket. en var det bara att sova hela dagen nästan. imorgon ska jag bli fotograferad så min blogg blir inte så mycket uppladdning imorgon. + att tack tom för att du finns du gör en glad. (en vän)

har ni haft det bra då ?

Kommentarer

tack för rösten =) allt bra? :D

åh så härligt. men folket ser lite för unga ut för att dricka och röka ;)

sv: allt bra? ;D

gör du en kväll som denna då?

snygg blogg du har ;)

Snällt att du röstat!

Härligt och höra =)



haha 3 röster på en blogg =)

hihi :)

en tjejkompis kom precis hit :9

fin blogg :D

fin blogg :)

sv: så lite :D

allt bra idag?

jajjemän :) ska dricka lite :P

sv: jättebra :D

Jajjemän... :) blir det några bilder eller?

visst var dem :D

du ser ut att ha haft en rolig kväll :D

haha det är sant...

SV; inte så mkt :)

haft en bra dag?

kul att din kväll var lyckad :D

http://mariaelisabeths.blogg.se

hur e allt annars me dejj då?

härliga bilder, ni ser ut att haft det kul!=)

det gjorde jag ^^

härligt! :)

dricker ju öl och är med en kompis så bara bra... :)

YAMMMMMMMM, jordgubbar <3

vad gör du då :)?

Jaa, det är delicious <3

Haha duu kan vaaaaa (a)

ja vadå då?

Hur är det?:)

Hur är det?:)

jag har kollat på film med familjen och nu ska jag fläta min systers hår :) vad ska du göra imorgon då ?

sv; varsegod, skriv om du tycker kilklackar är hiss eller diss på min blogg ;)



http://kajsshhaa.blogg.se/2009/july/hiss-eller-diss-1.html#comment

rolig sommar eller hur :P

Gud, vilken härlig header. Gjort den själv?

svensk sommar i ett nötskal.. alltid såhär...

haha det skrev du till henne också sa hon :P hehe

Söt du är <3 ;*

svar. ja jättekul:D besökar antalet stiker i skyn :D

http://mariaelisabeths.blogg.se

Åh tack så mycket hjärtat! Nu gjorde du min kväll kan jag lova. ^^



Hoppas du har haft en fantastisk dag?



Puss

Okej! Fin var den i alla fall :D

Men du har väl tagit bilderna själv?



gillar den första bilden hihi :P kramkalas!

Väldigt fin header du har! =)



http://apieceofsisters.blogg.se

ja jag sitter med henne nu ju...

;)<3

låter som om du hade en super nice kväll =)

nej det tror jag inte :(

härligt, härligt :)

aja baja inte röka :P

Jo jag mår bra :)

SV: tack :D!

kram

Fin design :)

vad härligt! ^^



jag kör på en annorlunda frågestund!

Helt knäpp!

in och kolla och lämna ett avtryck! :D

förresten du har en ganska bra kamera va... himla fina bilder...

ja den såg nice ut.. okej sov gott :) och tack dfet ska vi :)

hihi okej ;* <3

Godnatt gummm :) <3

Sv: Det var så lite så, allt väl? :)

Vad kul att bli fotad :D

jadå, tack så jättemycket! :D



håll utkik efter svar! ^^

Sv: Det är bara bra med mig :)

tack tack gumman :)

Sv: Jupps ;) vad gör du? :P

godkvälls, haft en bra dag? :)

härligt :D

Hur är det med dig då? =)

jasså vad trevligt :D är du modell?

jag ska överraska min kompis på flygplatsen:)

Svampbob? OMG! nu är jag avis :O

SV: hihija!:)

ohja :)

haha de tror jag inte raring. jag vet bara vad jag gjord enär jag va yngre ;)



haft en rba dag?

Jarrå, heenderoo ? :D

hoppas du får en bra söndag=)

Vad gör du nu? :D



sv: Ja, vad bra ^^

sv; Jaha hahah okej :)

varsågod =) haft en bra lördag kväll ?

gött :D

Haha, jo, jag har haft det bra iaf. ;P Snygga bilder. :P

Frågestunden pågår till klockan 20.00 ikväll. Så är det så att du har något du undrar om mig, passa på att fråga det nu! :-) Annars önskar jag dig en underbart skön kväll!

Min lilla älsklings Tom :)

Härliga bilder på er























Follow my on Bloglovin







Trackback