SAMMA PLATS I 3 DAGAR ;o

Är det min data som är konstig eller är det bloggen som inta kan ändra. jag vill att dom ska ändra det bara för att se om jag ligger kvar jag tror jag inte skulle göra det ändå. alla ligger på samma plats nu i 3 hela dagar och det kan inte stämma. det är jätte jobbigt håller ni med ?

Godmorgon förresten, här är vi glada. vi ska ta och hitta på något idag men vet inte vad det blir nog kameran. Moa kanske kommer hit med men får se det mäker vi. vad ska ni göra idag ?

11.17 svara på kommentarer när bloggen funkar :O

Kommentarer

svar: tack du med ju:)

Hur är det med dig då?

kram

det är bra för dem som ligger uppe, men dåligt fr dom som ligger lååågt ner

På "min" Mest Aktiva lista ligger du på plats 9 iallafall :)

Men det är väl bara bra för dig? DÅ ser dem ju din blogg :o.

SV: trevlans :) jag var och träffade en kompis igår kväll som jag hade inte hade träffat på över 3 år, när jag gick i grundskolan gick vi samma klass i över 3 år och sen spelade vi handboll tillsammans så vi såg varandra konstant i 3 år, men nu har vi träffats på tre år men det kändes som jag såg henne igår, shit det var helt underbart :D



hur mår du idag då?

uach jag fattar inte vad blogg.se håller på med, suck. ha en fin dag i alla fall söt.



Nu kör Lilla My gång en liten bloppis med superpriser!

Här hittar du "vanliga kläder" blandat med märkeskläder och prylar från till expempel Miss Dee, Esprit, Fred Perry, Filippa K, Zoul, Tiger, Björn Borg och Juicy Couture med priser från 10 kr!



SV:

hihi yes ;)^^<3

händer idag ?<3

Tack för rösten, då får vi hoppas på att din favorit vinner :)



Kram ♥

Hur får du sån stor text?

Det verkar ju minst sagt lite skumt jao O;

A, klockan var 3 i Sverige nar jag kommenterade har. Men da va hon ungefar 8 pa morgonen i Vietnam.



(jag kan inte skriva dom 3 sista bokstaverna eftersom jag ar utomlands)



Kram.

Tack så mkt babe :) Allt bra?

sv: tack! :D

jag har också lagt märke till det ;o

allt bra idag då? :)

åker till tyskland idag! tänkte bara säga hejdå, men jag bloggar därifrån i alla fall =) pussar

sv: Np!

vad händeri helgen för dig då?:)

sv: oj! Det kanske är fel på den =O



Gör du?

jag blir bara sur på att det är en massa krångel

hur är de med diG?

Det är bara bra med mig också:)

sv: okej =)

fin blogg! kram

hihi=)

Allt bra idag då? :)

okej så bra! :)

Vart var det du bodde i gotland föresten? :)

fin blogg

kan du besöka min?<3

tycker med att det är dåligt att det inte ändras men men hoppas det fixar det snart:D

god morgon tjejen! :)

Härligt! Allt är fint! =)

sv: hihi :)

kram på dig i alla fall :S

fin blogg. titta gärna in min och släng en kommentar.

vi kanske kan följa varandra via bloglovin? :)

PUSS.

Haha :]

pussar! och tack :)

Fina bilder du tar! ;)

Tusen tack för din kommentar i mitt inlägg som fick 177 kommentarer :) Nu har jag uppdaterat bloggen med 3 nya inlägg: 1.Söker efter någon som vill ha hjälp med att äta nyttigt och hälsosamt, 2. Ett sminkinlägg där jag tipsar om mina absoluta sminkfavoriter. 3.En av mina hälsosamma och nyttiga frukostar!

svar: okej! jag lägger till dig nu (:

verkligen :D

ja det tycker jag för presic den här veckan har jag varit super aktiv! ville ju komma med

sv; Jaa :( blogg.se krånglar alltid -.-

Dom kanske har semester eller nått sånt? :) alltså de som jobbar på blogg.se :)























Follow my on Bloglovin







Trackback