Blogg paus söndag är jag tillbaka.


Jag vet att några inte vill att jag ska ta bloggpaus, men jag måste efter som jag inte har tid med datan och svar på era söta kommentarer. varför ska jag ha en blogg paus ?
  • åker till faster snart och kommer hem sent, sover kanske i burgsvik.
  • imorgon är jag hemma en snabbis och sen iväg till moa.
    stånga spelen (festen) på kvällen.
  • söndag fira min syster typ, och sen åka till visby för att träffa
    E.M.D, Måns, Alic, Johan, + markoolio.
Det kan bli ändringar men det tror jag inte, men om det blir något som inte blir av kanske jag kastar in ett inlägg men känns fel att göra det men får se. som ni kanske ser nu har jag 102 st som prenumeranter och den som la till mig så jag fick 100 st tänket jag länka här. tack sötnos, [klicka här nu och skriv något snällt till henne]

sen ni alla andra får ha en toppen helg för det ska jag försöka att ha.
är nog tillbaka i bloggen söndag natt! :D

Kommentarer

Härligt :)

gött mos! :D

ah en bra helg :)

Oja :P

otroligt fin blogg du har! :D

Åh låter ju riktigt härligt. Pauser behövs ju iofs ;-) Men du får ta och ha det riktigt bra! Ha en trevlig helg.

du får ha de så kul:)

Vad söt blogg du har. Ibland måste man hinna göra annat än att blogga =)

SV; inte så mkt :)

gud va fin blogg du har! läs gärna min också :)

Du får ha så trevligt =).

svar: okej, jag svarar på kommentarer =)

Sv: Okej, skönt att höra ;D Jo, det är fint här!

Ja, jag läste det nyss. Du får ha en trevlig helg :-)

Svar: Okej, trååk! Ska snart in till stan med Josefine, just nusvarar jag på kommentarer medan hon gör sig iordning :)

Ha det så bra !:D

skirver, skriver, skriver! ^^ hehehe.. :P DON'T FORGET ABOUT ME NOW! :P ^^

int för att ja håll me men tack :] <3

Gillar du Gossip Girl? Då är det här den rätta bloggen för just dig :)

Checka in min blogg så får du läsa massa skvaller och annat om GG-stjärnorna!

din blogg är jättefin, skitbra design :)

Det är bara fint! Hoppas du har det bra!

ha det bra nu :D

härligt, jo det e bara bra med mej med:)

så lite så :)

Hoppas du får en bra helg :)

Inte mkt alls .. :(

okej :)

hoppas du får en underbar helg! :)

sv;

awwe, får säga till henne att det var ett misstag eller något då :)



awwe, det låter bra:) . jag ska resa lite hit och dit i sverige sen norge med ;D

sv: dom är du värd:) eller hur snyggt, bara för dte längtar jag ännu mer att inreda i mitt eget hem nu, när det nu blir.

tack för åsikten och ja B&J är jag ocksåsgen på nu, fick det aldrig igår:(



Vad kul att du ska få träffa idol-kändisarna, hälsa dom! hehe om dte nu skule gå.

Ha också en bra helg!<3

Hej, vilken låt tycker du är bäst i skivan

"Rix FM 2009" ?

läs mer i min blogg:)!

hej!

vill du tjäna lätta pengar?

gör då som jag, gå in och regristrera dig på http://www.woopa.se/?ref=packfack

det ända du behöver göra är klicka och värva kompisar så kan du tjäna upp till 6000kr & högre : )

jag har nu varit med på woopa i 2 dagar och har redan tjänat 200kr :D

Så gå med du med och tjäna pengar!

sv: hej raring :D nej nu drar du ju igen :( ;p

mm :P allt bra idag? :)

kram

Ha så skoj :)



sv: Vem vad bra, jag med.

Hoppas du får en fin fredagkväll! :)

SV; Okej

hörs på måndag då!

jag vill också till Kneippbyn.. :(



<3

okej :) inte alls mycket!

Ingen orsak!

Ha en jättebra helg! :)

jag ska nog ta en bloggpaus jag med .. ^^

SV:

hihi taaack<3

haft en bra dag?:)<3

när du har bloggpaus så kan du tänka på ett riktigt bra inlägg :D

SV: Allt bra? :)

Jag är med, ännu en gång och tävlar om att bli veckans blogg!

så gör min dag, och rösta på mig här:

http://liindhas.blogg.se/2009/july/utkast-1.html.

Jag är nummer 7.

Tack på förhand sötnos! :)

sv; okeej, då får jag läsa efter helgen :)

idag blev de lite shopping och resten av hlegen vet jag inte :P

hihi :D

najjs, va på stan :) och ikväll ska jag rensa rummet;p

Hoppas inte. Köpte några piller idag, hjälpte faktiskt :) men det går över och kommer igen .. drygt.

frågestund just nu i bloggen! kika in och ställ en fråga :* ha en bra dag! ♥

jag har frågestund i bloggen

och jag skulle bli jätteglad om du ville ställa någon fråga? :)

Okej, Tack! :)

Du har en jätte fin blogg. Kika gärna in mig. KRAM

ha en härlig helg

ja verkligen:)

sv: då tyckte vi samma:)

hoppas du får en fin kväll och en bra morgondag!

det är väl tråkigt, jag följer inte din blogg och har aldrig läst den men det var ju ändå tråkigt

sv; okej :D

sv; Naw :D

sv: tack så mycket:D

vad bra =)

allt bra:)

Sötnos, vore snällt om du kunde slänga in en röst på mej http://bremarkcecilia.blogg.se/2009/july/nu-kan-ni-borja-rosta.html#comment

Jag är nr 5

Hoppas att du får en bra lördag.

Kram

svar:godeftermiddag :)

klart att du ska få ta en bloggpaus raring.



Åh va kul med EMD & MÅNS ! hälsa från mig ;D hahah

Svar: Lugnt :)



Kram ♥

okej :) näää inte äre mycket :)

heeej..



Har kört i gång veckans blogg..

gå in o läs om hur du gör för att va med..



Kram

du vet inte

SV det var så lite.



Hoppas allt är bra med dig =) ?!

Tack gumman:D låter jättekul ju =) Jag kom precis hem från spa weekend så nu är jag utvilad. Vad ska du göra ikväll då? =)

sv: Tja nu var man hemma ifrån Uppsala! En dag tidigare än vad som tänkt, men läs texten på inlägget och se även lite roliga bilder :)

Hoppas allt är bra! :D

take care!!

Ibland får man ta bloggpauser, har själv itne varit på aktiv under veckan ha rbara inte kännt för att göra något!



Men hopaps verkligen du haft en bra helg, du får berätta mer om den när du e tillbaka=)

sv: hehe :)

sv: aha, välkommen tillbaka efter helgen :D<3

Titta in i min blogg och passa på att vara med i min frågestund.. :) Kram

ha det bra! :)

Shoppingtips:

Just nu får Du och Dina läsare 40% Rabatt på ett helt köp på www.paprikastore.se

Ange rabattkod: sommar



Ha det bra!

mari

www.paprikastore.se

Märkeskläder på nätet

hejhej, jag har veckans blogg just nu ! anmäl dig gjärna !

http://torpenbergs.blogg.se/

Vi hörs väl när du inte har bloggpaus mer ! xD kram

kan vara skönt med bloggpaus ibland :D

Hej sötnos!

Hur har du haft det dom senaste dagarna? :)

Har inte haft så mycket tid att sitta vid datorn eftersom jag är hos Robert :)))

Kram kram!

sv: hoppas du har haft det roligt :)

Braa blogg måste jag säga! Läs gärna min som jag delar med en kompis, många kramar/S

Vilken underbar blogg du har! ♥



Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?

Kram! ♥

Finaste bloggen :D ha det bra :)

SVAR

Okej, så kul att höra! :)

Allting är bra med mig också.

Vad har du gjort idag då?

Kram!

okejokej vad bra! :) jodå det är bra, ganska trött bara ;p

vad kul att få träffa E.M.D och dom :)

ok , det var synd . Hoppas du har haft en bra helg iaf :)

Ledsen att jag inte svarat på din komentar föränns nu, internet har krånglat m.m



Förästen har du mig på bloglovin? Om du inte har det ska vi lägga till varandra? :)



kramar

SV: hehe okej :) va gör du då?

Okej, då lägger jag till dig när du har lagt till mig. :)

nu är jag tillbaka från lägret :) är allt bra med dig?

-Okej!

hoppas iaf att du har haft en bra helg det tror jag :;D

Ibland måste man vila så e det bara.... du bestämmer...

alltså kommer du tillbaka till bloggen idag? hehe. hittade din blogg idag via bloglovin. intressant blogg!

Hej haft en bra helg?

puss

låter bra de :) min dag har vart bra men slapp så vad gör du nu då ?

ha en bra dag :D

jasså D: haft de bra då ?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback