näst sista inlägget innan bloggpaus.


Jag älskar bilden, vet inte varför bara. vaknade just tänkte ta och packa och fixa mig lite efter som jag ska ha en bloggpaus under helgen för jag kommer inte få tag i en data så lätt.och skriver jag ett inlägg måste jag svara på alla kommentarer så det här är det näst sista innan jag åker idag.

vad ska ni göra idag ?
solen kommer fram ibland men det kommer säkert börja regna. som dom sa skulle det regna hela helgen eller iaf vara molnligt. men efter helgen skulle nog solen komma upp. efter som vi haft regn en hel vecka nästan kan ju iaf solen börja komma nu tycker jag.

kärlek

Kommentarer

ååh fin!!

tycker du det ? :D men är orolig över att jag ska komma på i efterhand att jag hade velat ha någonting annat :p hehe

´samma här, tog det bara lugnt :)

HAH jo, det var väl lite kallt att.. ligga i snön men:), fråga nått i min frågestund?=D

sv: :)



hon tackar nog (A)



har du bloglovin? :D

meh :D

:D

men åh vad snäll du är :) vad glad jag blir.

känner mig inte så söt när jag sitter här å är helt morgontrött ;D

ska vi lägga till varandra? :)

jag det kan vi väl göra :D <33 jag lägger till dig nu så du kan väl säga till när du har lagt till mig?

så fin bild :D

okej :D <33

tack <3

vad gör du då? :D

allt bra me dig gumman? :D

jaa, men jag byter nog tillbaka..

jadå det börjar bli bättre :D

svar: jo :)

vad gör du?

inget har tråkigt x'D

Haha, jo. fick tydligen fribiljetter ;P

svar: okej, typ samma här =)

sv: okej nice :) lägger till dig så fort de lagts till :)

SV; vad gör dudå? :)

Svar: Tack så hemskt mkt! :) Vad gör du en dag som denna?



Kram

allt bra med dig då? :)

vad göru gumman? :D

sv: aa har lagt till dig med :) :)

okej :D <3

tack, det samma(:

Svar: Jasså, på det viset! :) Jag sitter och käkar frukost, ser ut som det ska börja regna snart. Suck.

svar: japp :D

aa :) får se hur det blir :)

kom precis upp från badet :D

SV; jag svarar på kommentarer :)

vad ska du göra idag då?(:

blire idag då?;D

HAr din dag varit bra :-) ?

Sommrig bild :)

Svar: Haha orättvist! Har du sol och så eller? :o

okej, jag ska åka till landet :P

Sv; tack! =D Ska vi lägga till varandra på bloglovin =D

du är tillbaka över helgen väl?

svar: jo :D

vad gör du nu då?

vad sööt, haha :)

åh tack ska du ha!! :D

SVAR: Haha nej usch, jag pratar säkert jättefult x) Men tack du !

neeej inte bloggpaus

Svar: Ah okej, orättvist ändå. Haha. Här är det blåsigt, molnigt och snart är väl regnet här som sagt. Suck.

Haha tack :)

Allt bra idag då? :)

SV; Jo, än så länge, de har ju inte hunnit hända så mycket :P

:D

menar du när jag ska åka? jag åker typ kl ett(:

Svar: Ja man blir ju deprimerad fan! Haha, har regnat i några dagar nu här faktiskt. Snyft.

sv: nej syns inte när folk lagt till mig nu nyss heller, min syrra gjorde de nyss så vet ju att hon la till, men jag tror de tar ett tag innan sidan uppdaterar .. säg till om de inte syns imorgon heller, då provar jag igen :) men de står tt jag har dig iaf :)

Maow! :) Jag diggar bilden ovan!

Svar: Ja vi får väl hoppas på det! Dock såg det ut på SMHI att det skulle regna här på måndag också....haha suck. Men jag ska nog ner till Öland då (:

i nynäshamn, där man tar gotlandsbåten ifrån(:

sv: aa :D:D fin bild BTW :)

hahaha okej (:

Svar: Haha regn kan bli väääldigt tröttsamt efter ett tag! Ja åh Öland, som jag har längtat! Älskar den ön :D hähä

Hej på dig <3



Dagens fråga är följer du tallriksmodellen ?

Varför / Varför inte ?

För att du ska kunna svara på fråga så är det bara söka in i min blogg http://darlingslow.blogg.se



Kram & puss c(= \\ Naima

sv: fotar du mkt? :) alltså typ.. seriös fotning om du förstår :P

SV; aa ;D avd händer idag?

vad gör du nu då?(:

Svar: Åh bor du på Gotland?! :D Jag har aldrig varit där :D

sv: ahaa :) men du har väldigt fina bilder :)



va e din dröm då?:)

Härligt :)

Jätte bra :)

sv: okej niice :D ja vill ocksp veta va ja vill :/ :P sbörjar du gymnasiet nu efter sommarn eller? :)

svar: ja med:)

Svar: På öland är det jätte vackert! Älskart' haha :)

Nån gång i livet måste jag ju ta och besöka Gotland i alla fall :d

okej :/

bra det ! följer ju din blogg ;)

Svar: Ja det är verkligen att rekommendera! Jag har varit där varje sommar enda sedan jag var liten! :)



Kram

svar: haha du har så himla rätt! :D fatta det är min största önskan!

svar: vadå för någon? :d

det var så lite så :D

sv: neej, har typ massa massa massa saker ja vill göra men kan inte besatämma nått :P oej, ska du gå typ fota nån media grej då eller? :)



jag ska börja andra året, går idrottslinje :)

Oj vilka fina bilder du tar! Din blogg är också superfin :)

Svar: Japp :D Vad finns det för något speciellt på Gotland då sm är värt att se? :)

svar: okej:p

sv: okej häftihgt :D jo de e kul men inte så mkt plugg.. fast de e skönt :P

Haha visst :)

ha det bra i helgen så hörs vi ? :D

Så nu har jag lagt till dig :)

fin bild :):)

mysig bild :D

samma(:

fin blogg du har =)

lust att följa varandra via bloglovin kanske? :)

Great :)

Hehe okej :)

Sv: Hej! Vilken mysig blogg du har. Ska vi kanske följa varandra via bloglovin? :-)

Vädret spricker säkert upp! :) Det håller på här så de. :)

Vad ska du göra i helgen?

Vilken mysig bild! :)



Jupp :)

lägger till dig nu då :)

säg till när du lagt till mig söte :)

mendu va härligt! :)

haha jappjapp! :D gör du då?

hoppas? annars höres vi när du är tillbaka! :) ha en skön paus! :)

okej :D kan ju skriva med dig tills dess :)

Visst e dom :)

hur ere idag då ?:)

Vars ska du fara bort då ? :)

sv: hehe, ok ;) idag har jag kommit hem, och du? <3

ja , hehe ;)

jag har kanske inte frågat på mkt om dig men har du ngn favorit färg ? :)

jaha okej nice! :)

Svar: Något fint..och spännande :d haha

SV;Såsantså, :)

Varför ska du ha en blogg paus:P?

Svar: Ja den vill man ju se! Pippis hus då? :d hahah

hehe :D

Sv: Okej, va roligt :-) Lägger till dig också!



Hur står det till med dig då?

hehe men det låter nice det! :D då kanske man hinner fråga vad som händer under breaken? :)

va söta klänningarna var i inlägget under! :)

Svar: Cooolt :D

okej :) jgag gillar mkt ljusa och starka färger :)

hehe okejokej :) nå ska snart städa!

tack ska du ha! :) vars ska du hålla hus i helg? :)

hihi :D

hehe ja det är jag (A)

hihi :D

aha okej :D

Svar: Hehe! Är du medlem på woopa.se? :)

åh, va kul det låter! :D haha! XD

Hoppas du får en trevlig bloggpaus då :D

jag ska duscha och fixa mig nu, men vet inte om jag är inne igen innan 2. men du får ha det så bra :D <3

Sv: Detsamma :)

Fin bild förresten!

haha de är bra de :) nyckelpigor är fina :)

Jasså, why?:O

ska sova nu :)

sv: hehe gött :D

aa jätte sj då? :)

hehe..^^ nu måste jag börja jobba med lite videos men glöm inte skriva till mig när du är tillbaka! :D

okej :)

vad gör du nu då? =)

jätte vacker bild föresten :D

sv; okej, jo det har jag eller du menar bloglovin eller för där har jag lagt till dej :D

haha jaa :)

:)

AHHAHA ;d

Jpora, sj ?:)

okej :)

nej, jag gör inte heller så mycket!



:).

rösta gärna på mig på veckans blogg:

http://reav.blogg.se/2009/july/utkast-httpmonikkabloggse.html?_tmp=a3bbc8c8f5b9e2c536a836550041c7500acadb99



jag är nummer 7! =)

Underbar bild!

och här regnar det också, solen kommer fram bara ibland men jag litar inte på den.

ååå så fin bild jag älskar nyckelpigor :D

fin bild :)

fin bild :)

cool bild ;) haft en bra helg? :)

bilden är asfin ju :)



kolla in min blogg,



fin blogg btw !

usch jag hatar nyckelpigor! haha:)

sv: nej usch, läskiga :D haha

grymt vacker bild! :)

sv: jag har varit rädd för do sen jag var lite ;) haha

Fint bilde! :)

förstår då inte vad du ska med någon dyr kamera till eller så, noll känsla i korten...























Follow my on Bloglovin







Trackback