The studio

yes, min dag var jätte bra kommer ditt och blir sminkad blev jätte nöjd med det, sen fick man fixa sitt eget hår. och sen var det bara att ta kort jag blev nöjda med alla mina eller vissa då. det var pinsamt att stå där men gjorde man det fort så blev man av med det sen.väntade en timme på att få se alla bilder och välja alla bilder men tog alla bilder för 2500:- (65 bilder) och det var jätte roligt mycket fina bilder men ni får bara se en av alla. (ännu)


svar på kommentarer imorgon internet är konstig..

Kommentarer

otroligt vacker bild! :)

va fin du blev och bilden! :D ska bli kul att få se mer :D

allt bra? :)

kolla gärna in min nya länkning ! ^^

aha okej, ne ja venne =)

bra bild =)

hehe okej =) nu har jag lagt upp ett inlägg där jag har skrivit om min helg ta dej även en titt på videon som handlar om min helg ! =) vad gör du nu då ?

Sv: jag är ledsen att jag svara på kommentaren så sent men jag hoppas att det inte gör något =),



fin bild

Fan vad ´kul att knäppa kort :D ja vill åxå göra det! :D

Sv: ja ungen var jätte söt :D

back on track :D allt bra?

va fin bild!

FY FAN VAD FIN BILD :P Du ser ut som en mode kvinna haha :)))

haha du, skulle du inte typ kunna göra en header åt mig? (A) mina blir så jävla tråkiga och jag har inget roligt program o fixa i och så :)) <3

Nej verkligen inte :/

har du modellat? :)

skulle du kunna vara snäll & rösta på mig här?

http://kajsaamarklund.blogg.se/2009/july/borja-rosta.html#comment



glöm inte att anmäla dig till årets blogg

Sv: tack så mycket! :D

najjs, varit på trästock ;d

Den bilden blev ju jättefin!

säööt =)

o taack...

Hejsan :-) Allt bra med dig i dag? Nu kan du vinna ett valfritt, egendesignat linne utav mig på min blogg :-) Bara ett litet tips ;-) kramkram

va kul att höra :) forsätt gärna att läsa min blogg (: & jag gillar din blogg med (: pusss

fin bild=)

vart gjorde du det någonstans? :)



Hoppas du har en bra dag

Kolla gärna in min nydesignade blogg.



Puss och kram, http://esth.blogg.se

fin bild :)

Sv: Allt väl? :)

Fin bild :)

Vart har du tagit bilderna? I visby eller? :o<3

Taack. :D

Händer idag? :) Sj skajag nog låta vovven bada lite. :D Rät varmt häär. =D

sv: allt bra? ;)

Sv: Jag mår bara bra :)

Härlig blogg! :)

Sv: Hehe :) vad gör du då? :)

Varse :)allt bra med dej ?

hoppas allt är bra =)

sv: bra här, vad händer idag? :D

Sv: haha tack :D



fin bild! :D

okej! det var lite för långt för mig att åka ;)



Du vet väl att du redan nu kan anmäla dig till helgens blogg?

Kolla in mitt senaste inlägg för fler instruktioner.

sv: härligt :) jo de e kanon!

Hårtips på bloggen! hoppas att du gillar det :) puss

SV: allt bra? :)

Måste också fotas så där nån gång, värt 2500 kr ju, men undrar hur länge jag ska spara till det, hehe.



Den här bilden var också fin:)

Gillar sminket!

sååå vacker du är!

fina bilder och även en jätte fin blogg

Hej, fin blogg! (:

tack du, du var också en söt en ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback