B-vik en hel del

Glömde berätta att jag badade första gången i tisdags (förra veckan) moa var före mig i år, men det är lungt jag var ändå sent ute. I fredags (förra veckan) åt jag till och med första jordgubben. och ikväll blir det mer. den här veckan har jag jobbat måndag och tisdag i går var jag sjuk från jobbet klarade inte av det. och idag har vi varit lediga åkte till b vik ett tag.

En bild sen midsommar på min lillebror Joel, han ser hungrig ut eller vad tror ni ? Men iaf i lördags när jag vaknade var moa med vaken och satt sej i sängen och sa att en kille hade kört av i Ronehamn bara 5 meter där jag bodde innan. Men jag giuck inte på det så lätt men det var sant tydligen.. det var Robert urelind vila i frid gubben. efter jag och moa hade kommit iväg hem till mig cyklade vi till faludden 13 km dit och hem. var där ett tag och sedan cyklade vi hem.

På kvällen åkte vi ut till Bursvik och var på fiket och det var ju lite fart där iaf. det var sjukt kul något man inte kan glömma fick träffa cykel emil med och massvis med nya vänner. somnade nog inte förän vid 05:00 den kvällen. tack vare den där Jonte som var vaken hela tiden men det var trevligt. söndagen gjorde jag inget.
känner mej duktig har berättat hela förra veckan på en hel dag! :D

Kommentarer

SV:

aa ;)

söt bild på din lillebror :)^^

Ja =)

okej :)

kanske har kvar den,, vi får se gumman,<3

puss

Åh vilken söt bild! :D

Fin blogg! (:

skulle du vela göra en design åt mig? :$

hur är det med dig idag då ? :)

sv : tack det är bra , sj? :)

SV:

hehe :D<3

ha en fin kväll

Jättefin design :D

tack så mkt =) jag hade en bra dag :) vad har du hittat på ? <3

godkväll:) Allt bra idag :)?

SV:

Tack, söt<3<3 hihi

okej härligt, samma här! :)

tack :)

SV:

Du e sötare<3

ja<3

så lite så :)

sv. aha vad fin den blev!

härlig blogg! :)

Ja =)

samma här, somnade nästan i poolen på madrassen förut ha brände mig ;) HAHA! men det är ändå skönt att sommaren är här" :D

SV:

joooe<3

Tack =)

Jag var också sen att bada. Men varför bada när det typ är 12 grader i vattnet?

Haha, fin blogg :)

jag har saknat dig också:*

SV:

joooho du :D;)^^ hehe va händer imoron<3

hehe jomen precis :)

Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin =) ?

sv; hihi aah ;D

SV:

du <3

hehehehe okej ;) nice XD haahah

OkejOkej=) Fin header också =)

aa. alldeles för sakta :(

jaa :D jag älskar båt tur :)

SV:

haha det tycker jag också man ska ;)^^

imorgon vet jag inte, ska typ hem till mormor åh sola tror ja ;)^^<3

sv; ååh vad härligt!! :D

och äta mjukglass! :D

Tack, ska vi följa varandras bloggar via bloglovin =) ?

svar:det är bara bra med mig :) Undebrar värme&allt. vad kan man klaga på :O?

Jag har lagt till dig nu också=)

JA =)

sv; Tack så mycket! :D <3

Vad fint du har gjort om bloggen :D

ne nu går den saknta.. pappa är borta och är knappt hemma, jag har nästan inget att göra.. då går tiden sakta..

sv; haha älskar sommaren! :D

svar:nepp :) Har du haft fint väder idag då:)?

hehe :D

Tar du allting för givet? Är du tacksam för det du har?

btw jätte fin blogg

kram :)

ja faktsikt :(

& gud så söt !

Söt bild!= )

Vilken söt bild :)

kompis och sånt =) <3

sv: men det är väl bra? ;D

Fett fin blogg :D:D

det är tur det! saknar dig !<3

sv; men vi får hoppas att det blir bra snart =).

svar:najs :)

inte mycket som har hänt, men snart då jävlar börjar festilvalerna rulla in ;) sj? :)

lite :/ har varit sj hela dagen idag och han kommer hem ikv :(

hahhaa, visst fan e dom heta ? ;) not*

men gäller att bjuda lite på sig själv ;D

du måste se till att det blir stor bokstav där det ska vara stor och liten där det ska vara liten.

fin blogg! :D

Fin blogg:)

Hoppas du ahr haft en bra dag :D

svar:händer i sommar då:)?

mwaihi :D

bloglovin :D?

svar:okej, tänkte mest om du hade ngn semester inplanerad:)

sv: jo nu när värmen har kommit så :D

sj? :)

Varse =)

sv, jaaapp :D

hehe okej :) men skönt o va lite ledig iaf :)

svar:nope, bara en endags resa till danmark, vilket knappt räknas^^

sv: tänkt och göra med dom pengarna?

hihi jodu ;)

fin designen är! :D

vad gör du ikväll?

Tack !:D

åååh underbart !:D

sv: hihi okej, gö ngt kul/shoppa osv :D

sv; haha, haft mycket sol?

sv: haft mycket sol?

hm :s kul att blogga nu då ? :D

haha så ska de va :D

precis duschat o smörjt in mig med aftersun!

tack ^^



haft en bra dag då?

hej, fin blogg.:D(;

sv: jag skulle ha gjort massa kul saker i sommar men, om inte så skulle jag uppgradera min kamera utrustning haha :D

sv: du hade väl systemkamera? köp nytt objektiv eller ngt annat tillbehör?;D

hur är det då ? =)

haha :D(Y)

Okej :) skönt! Hur var erat väder idag?:) Jag har legat och solat ja :)

sv: jaha okej ;D

Hejsan! Vill du ha tio biobiljetter? Dem hittar du här; http://emelojs.blogg.se/2009/june/tavling-1.html

Fin blogg, checka gärna in på min också! (=

måste kila . ska åka till sjön och bada :)

ha en härlig kväll !

hej vilken fin blogg :)

Vad gör du då?

Härligt de :)

ja det har jag :)



det är ju superfint väder!

sv: artisten då? ;>

Vilken värld drömmer du om?

http://elitecyclist.blogg.se/2009/june/waiting-on-the-world-to-change-1.html



/Matilda

gud va söt bild ;D

hihi okej :P jo då bara bra =)

snygg blogg! ska vi följa varann på bloglovin? jag lägger till dig nu så får du hojta om du gör detsamma! =)

SV: varsegod :)

inget speciellt :)

gullig =)

ja:) Blir de imorrn?

sv: okej tack ändå :)

sv: hih synd :<

Fin blogg. :)

tack du :)

men din är några strå vassare tycker ja en då ;)

vad roligt, säg till när du lagt till mig så jag vet! =)

sv: hehe :c

Vad gör du nu? :)

jupp :)<3

sv: en sån värld vore exemplarisk. inga bråk, ingen cancer.

Naaw, vad söt!

Okej, men hur såg den ut innnan ;)

fin din nya design =)

hihi jao,händer i morron då ? =)

men guud vad söt! :O

hihi en fråga :$



gör du designer? (a)

Ska jobba och sen sola har jag tänkt om jag hinner :)

gå gärna in på min blogg och svara på dagens fråga :)

okej:) Jag ska jobba:)

Gu va snyggt !! :D Hur fixar du så menyn slutar så där? Ja har försökt men de funkar inte så ja antar ja gör fel xD

sv: vi får hoppas på en sån värld! <3

Nu måste jag snart sova!

sv: okej, jag svarar bara på kommentarer :P

ja, fast det är väl mer dumt kanske? ;>

Hihi ar hon blogg ? :)

cool blogg, kolla gärna in min och ronyas:

http://ronyajulia.blogg.se

http://ronyajulia.blogg.se

söt bild :)

nej det är faktiskt jättesvårt att komma på någonting så snabbt :o

hehe okejokej (y)

åh tack ska du ha :))

Några planer för imorron?

sv: har du gjort om på din blogg? :)

sv: hehe jaddå ;D



Vad händer imorron då? :)

sv: super fint!! :)

Okej!



jag ska jobba hela dagen imorron.

Superduperfint juh ;) Hade ju glömt av hur det såg ut.. :D Hur mår du?

Hej, jag har dragit igång månadens blogg nu! :)

Så om du är sugen är det bara att anmäla dej.

http://helenawj.blogg.se/2009/june/manadens-blogg.html



Ha det bra, kram =)

allt bra? =)

Ja det är helt okej! Trött bara.. Händer i helgen då?

SV; inte så mkt :)

händer imorgon?

Förra kommentaren var från mig ;)

hihi kan man få hennes blogg namn (A)

sv: okej, inga här heller faktiskt ;p

SV; ingen aning :)

ja absolut :))

har du haft en bra dag? :)

HEJ,Jag är med i en tävling på svenskaspel.se Jag skulle gärna vilja att du kunde rösta på mig . Då skulle jag bli jätte glad.

Sida är här det är bara att kopiera

http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=3#pinfo=823



Du kan söka på Amanda Snarberg så kommer min blid upp som jag är med att tävlar med:D

åh det låter bra det!! :))

SV: hihi aa :)

SV; mm :) händer till helgen då?

söt:)

sv: vsg! :)

sv: jo :)

ja, när lönen kommer :P

skönt&höra :) <3



Snygg din blogg blev!! :D



japp det har jag med :D

SV: hihi mm :)<3

Nu blir de sängen för mig!



Gonatt :)

ja :D ska du göra i sommar då?

sv: jadå

SV: händer imorn då? :)

sv: haha ja :)

jag ska till västkusten och må bäst :D

underbart :D

Din blogg är jätte fin!!! (=



<3

Själv har jag fortfarande inte tagit första doppet.. men det kommer.. hehe... =)

Jätte fin blogg ! :D

Vilken fin blogg du har! :D

hiih tack:D

fick dom av min kompis men jag vet att dom finns att köpa på butrix för typ 80 kr ;):D<33

sv. så lite så =)

sv: vad tycker du om mina sommarbilder i senaste inlägget "bildrace"? :)

svar: aa =)

sv; haha, speciellt på den bilden ;D.

sv: tack så mkt :D

hihi tack så mycket :)

Tack det samma!:)

Sv: varsegod! :D

Shit vad kommentarer.. hur många besökare har du om dagen? Vi ska rensa lite hemma med.. köra en gammal datorskärm, skriva m.m. till tippen, en cykel. Sen lite annat smått å gott =D

sv:

var så lite så :D

Hur många besökare har du?

Går du på gymnasiet?

sv; Du med ;D.

Sv: :D <3

samma :D söt ny design:D

Tittar in..

och önskar dig en underbar kväll!

SV; ska vara på tävlingar hela dagen ;)

ja, den har varit toppen! din då? :)

Sv: :) nu lägger jag mig, godnatt!

Jag har svårt att bestämma mig, rösta på vilken header du tycker jag ska välja.



tack för din hjälp :)

snart 200 kommentarer:D

Tack så mycket. Hoppas att allt är okej med er psykiskt också. Ha en bra kväll kram! Gillar din blogg otroligt mycket älskar alla de underbara bilderna!

Hellu =D Trodde du typ hade 5-700 hundra unika besökare om dagen i alla fall.. Nej nu ska jag nanna.. du då? Vad vill du bli när du blir stor?

fin blogg

SV: aa :)

Haha =)

haha! söt bild! :)

Haha, cykel Emil, fick du en kram av honom eller? :P Va ni på hamnen? Då åkte ni förbi mig :P























Follow my on Bloglovin







Trackback