HUR GAMMAL ÄR DU?


min fråga till er <3

Kommentarer

jag är 13 år :)

13 år är jag;D

Japp;D

Vad gör du då?

tackar :D

17år 8månader :)

Hur gammal är du?

Jag fyller 17 om 21 dagar ;)



Svar: Tack så mycket! Säger du till när vinnaren är uppe, vare sig det är jag eller någon annan? skulle vara roligt att se vem vinnaren blir liksom :)

20!



SV: hehe okej, skönt att du trivs :) men är det inte trist att bo där på vintern? (A)

13 år (:

sv: haha tack för tipset :D men allt som du sa har jag redan packat ner :P haha



jag är 18 :D eller aah fyller i augusti :P

Svaren på dina frågor har kommit upp på min blogg nu :)

SV: hehe okej :) jag tror jag hade blivit galen om jag hade bott på gotland, fast iofs det är ett jävligt gött ställe..

Svar: Vad bra :) Då är du lika gammal som min lillebror ;D

sv; Tack så mycket! :D Lägg gärna till mig på blogovin' :)



Jag är 14 år.

haha, ja e 22, men känner mig som 62=)



haft en bra helg?

men gud det höll jag faktiskt på att glömma :O haha

SV: tack ^^



Jag är 14 :)

17 :D

hahaokej:)



jag är 12 år :]

Har tråkigt xD

Jag är nog äldst här.. skämms.. gammal tant..

26 år juh.. huga.. snart 30 lite ångest har jag allt.. Ser på Da Vinci koden, sett den?

Haha tack.



Jag är 16 :)

SV: strax utanför sthlm :)

jag är 13 år:D

sv: hihi hoppas jag med:D

sv: visst är den? :O gjort idag`

sv: jao ;) nice. jorå det är bara bra :p

händer ikväll?

sv: nice, jag är 15 :D

hihi men jag fyller snart 13 :$<3

13 =)

12, snart 13;)

12 :)

SV: jepp :) varit i sthlm antar jag?

bli medlem här och du kommer tacka mig för det!

samla poäng skiit enkelt och shoppa loss utan att betala ett öre, låter inte det bra? Jo tänkte väl det bli medlm nu så kommer din vardag att se precis ut så ! Pussarpådig.

http://www.freestreet.se/?r=3294

sv: yes :) ja okej ;p nej inte jag heller.

tack så mycket :D

tacktack, jag är 13 snart 14 :P

SV: hehe okej ja och nu åker ju alla till dig istället för sthlm ;)

sv: hehe nice ;D

SV: haha ja precis :) jag blev kär i gotland nu den här turen ;)

sv: haha ;D

;)

sv: hihi :) händer då? :)

nu e jag hemma :D

så söt! ha en bra dag!:D♥

SV: haha ja men det tror jag det är många som blir :) har ni många utländska turister? :P



fina :)

Sv: varsegod :D <33

jaapp :D haft en bra helg?

SV: ja men typ folk som inte är från sverige ;)

sv: vad göru nu? ;D

vf tar det lång tid att komma in på din blogg?

20

SV: haha jag syftade mest på turister ;)

12, fyller snart 13 !! :D

16,5, hihi

Jag är 20,5 år hehe

Jag är 12 ;D



Anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig ;)

Jag är mellan 18 och 65.

20 :)

21 i höst :P

18 år ;)

fyller 18 om 18 dagar

Jag är 19

är 17 ;P och visst bor du på Gotland? Typ... Fide? hehe























Follow my on Bloglovin







Trackback