ingen sömn i natt..

      
Godmorgon, måste berätta en sak som vi gjorde igår. först åkte jag till bursvik och var med några helt okej. och sen så kom vi hem. och så säger Andree att han ska sova här och Kristian. Jag försöker komma på ett sätt och vi lägger oss studsmatta, jag som är förkyld med. men det var varmt iaf, vi var vakna och kollade på himmelen tills klockan blev så mycket så pappa vakande och gick in och sov.

Vad händer idag ? Jag ska iaf åka till mitt gammal hus och städa och sen ska jag väl hem får se vad jag mer hittar på under dagen. det är nog inte lika fint väder som igår iaf..

Kommentarer

Men hur ska du orka städa om du inte sovit?

fina bilder :)

sv: varsego :) jätte fina bilder.

ha en bra dag !

sv: prick samma här, får passa på nu när solen väl är här ;D Kram

idag ska ja sola & bada med en kompis :)

Varsågod,=)



Ingen orsak! :)



vad gör du då?

haha, ja0 :)

hihi ja:D

allt bra idag då?

kram

haha :D

vad ska du göra idag då? :D

härliga bilder!

Sv: hmm, retar dom dig för att du har syskon? ;s

Vilka fina bilder du tar! =)

sv: Godmorgon, hihi!

tidigt uppe idag med, vad händer idagrå? Sjukt bra väder som igår <3

Hihi, Andree är min kusin :P Eller menade du Andree Nilsson?

heh,=)

Fina bilder i headern=)

tog hon betalt?;p

fin blogg! äslkar bloggar med mycket bilder!

Fin blogg du har, ha en bra dag bloggare :)

guuuud vilken fin blogg!!:)

fina bilder :)

fina bilder:)

är du frisk nu då?

vackra bilder:)























Follow my on Bloglovin







Trackback