min dag misslyckad ?

Tandläkaren gick jätte bra för mig skulle laga ett litet hål och sen ett fram en bit av tanden hade åkt av. Nu är jag klar där nu är det bara tandställning kvar som gäller då.sen är mina tänder super fina (vill bara ha det klart nu)
En sak i skolan bara var att Daniel hade tagit Andreas (lärarens) usb minnet och där ligger mitt arbete hoppas han hittar det annat blir det IG på en gång tror jag.

Åkte ju till visby efter skolan för att hitta något till avslutningen vi tog en buss som går ut ditt men när vi hade kommit 18 km så stannade bussen den gick sönder så fär väntade vi på en ny buss i en timme sjukt drygt och varmt var det. springa ner och lämna en mobil och sen leta och leta men hittade inte ett skit. så det blir visby imorgon med och titta lite till då.

min andra glass av alla GB klasser som jag skla äta under sommaren :D

Kommentarer

hihi godkväll :)

ååh 88:an är en av de godaste :D

Sv: inga problem <3

haft en bra dag :)

sv: okj :)

samma här, kollar lite på TV.. ;)<3

gott med glass! den där är farligt god.

sv:hehe <3

tack :D

Tack desamma :)

sv: hihi jaa :) allt bra då? :)

åhåå, 88an, det var länge sen man åt den! :) <3

gud stackarns er! x)

hoppas dte löser sig med ditt arbete, man vill inte få ett IG bara för att det krånglat med tekniska grejer:/

den glassen ska jag nog köpa imorgon eller så blir det twister:)

Mums, den där glassen är bara för god! :D

gott med glass

ååh mera glass haha :D

oj glömde "?" haha men jo det var de :) jo jag har haft en bra dag :)

:) Hoppas du har en mysig kväll.

yes :D

nice =)

88:an,en riktig klassiker! Får barndomsminnen av den.:) Vad vore sommaren utan glass?! Underbart söt header,bra bild på dig.

Sv; lol:P usch va drygt att bussen sket sig.



http://www.sinnerz.blogg.se

Den glassen är så sjukt god! Fett ovärt att vara laktosintolerant asså...

Sv: Tack <3 Fast du e sötare :D

är du twilight fan:)?

mumms!

jaaa verkligen :D

Åh älskar 88an ;D



Sv; Toppen! jo samma här (: jobbigt när det är så här riktigt varmt ;o

sv: ojdå :/ gjort nåt kul idag? kram

alltid, åt 4 st igår haha :D

du får ta o åka ;)

En av mina favoriter också ;)

Låter lagom drygt med en trasig buss i den här värmen, usch!

bästa glassen!

88:an är god :D

Gott med glass :D

jag gillar också 88'an för den heter väl så ? :D

fifan vad dryg när bussen går sönder:O























Follow my on Bloglovin







Trackback