vem blir det ?

det här var det svåraste man kan göra, många nya som anmälade sej och några gammla.
  • Reglar om man inte har blogg LÄMNA mail adress
  • rösta på dig själv en gång
  • du får rösta på två gånger men INTE på samma blogg
  • du måste iaf anstränga dej lite


[klickan gör att se bloggen]
rösta på Dead Kid  Walking skriv nummer 1


[klicka här för att se bloggen]
Rösta på Emma skriv nummer 2


[klicka här för att se bloggen]
Rösta på Alexandramarias skriv nummer 3


[klicka här för att se bloggen]
Rösta på Foto och kreativt skapande skriv nummer 4


[klicka här för att se bloggen]
Rösta på maria skriv nummer 5

[klcika här för att se bloggen]
vill du rösta på Lina skriv nummer 6


[klcika här för att se bloggen]
rösta på jenny skriv nummer 7

[klcika här för att se bloggen]
Rösta på Alexandra nummer 8

LYCKA TILL OCH TACK TILL ALLA ANDRA SOM VAR MED!

Kommentarer

sv: OH MAN TACKAR <333

nummer 1

ja okej :D ja ligger å solar, göra nått spännande i sommar??

Jag röstar såklart på mig själv nr 4

på mig själv och nr 4 :)

vad blire idag då?:)

Hej, ställ gärna någon fråga i min frågestund :)

sv: hur gör man så bilden blir en länk fattaru? när man klickar på bilden så kmr man fram till bloggen, vad ska man skriva för kod osv? ;D

Jag röstar nog på nr6:)



sv: så lite så:D

sv: ah visst (a)

sv:bra och bra, sov bort hela dagen haha:D

Hoppas du får en härlig söndag &njut av solen :D

så lite så;d

najs! :)

fråpgestund, svarar på ALL frågor :D

sv: va?

alltså ska man nt skriva i ngn kod? ;o

tack för dina frågor :)



jag röstar på nr 4 :)

sv: jaha :D tack så mkt!

jag ska på läger i tavelsjö :) så innan dess blire packa;p

sv: och jag följer din! (a) puss

Tack detsamma :)

sv: jo det funka :D

ska hjälåpa pappa välja ut grejer =)

sv: hihi ah det tyckte jag också! :D tack (a)<3

sv: helt klart ;D

sv; så lite så:)

vad tänker du hitta på idag då?

ja :D

hehe jo.. XD



nummer 7! :)



Nej nu ska jag i alla fall börja på en ny video till youtube..^^ :P tror att jag laddar upp en idag och en på tisdag eller onsdag.: :P hehehe.. XD

sv: yes :D

nummer 4

Hallå, vad händer idag ? :)

sv; jag ska bort=)

haha njaa, måste kliva upp tidigt, be böner o allt :(

Jag röstar helt klart på nr 5 :)

Ja det var nog till och med skönare än vad det ser ut att vara :) helt otroligt svalkande :)

sv: göru nu? :>

sv: hehe tråk

jag väntar på att morsan/farsan har fixat klart maten ;D

Packa :P

åker inatt till New York :)

nice

Sv: Jag vet inte... Det kanske finns någon som anmäler det och överdriver till exempel.. Så blir det största problemet. Sen så har folket som läser e dålig bild om personen... Det är ju efter allt internet :P ... Så tänker jag.. :)



kramar

hihi okej :) Joo min kusin kommer hit <3

haha ja! XD

Får kika igenom bloggarna :)

okej :) har du haft din blogg länghe??

jo, tror också de kmr bli kul D

har lagt till dig nu! :) kram <3

Jag röstar på nr 4. :)

ja okej okej :) hur gammal är du då?

na, typ tre mil tror jag det är dit :) men blir borta en vecka, vettefna hur jag ska göra med bloggen :(

Nummer 1 :)



sv: Vad bra, det är bra här med :D

sv: mjo, kom på ngt vi kan snacka om?

Svar: Härligt :) Jo tack.. det är bara bra med mig! Vad händer idag då?

aa okej :D ja är 19 .. vet du va du ska gå för linje sen i gymnasiet då???

vad jobbar du med:)

btw, vetu hur man mobilbloggar?;o

sv:tack dsm söte!

röstar på nr.3

sv: i en håla som kallas för fagersta, sj?

7 :)

Åh, jag skulle så gärna vilja vara med :(

jag röstar lätt på nummer 3!

nej jag ksrev fel, jag menar nummer 4

hihi okej! :D kram kram <3

jag röstar på nummer 7!



fin blogg btw :)

din design är verkligen så fin :D

Kolla in en blogg om mode och en trettonårings vardag!



http://jjeessiicaas.blogg.se



Pussen :*

jag har aldrig följt eller sett dessa bloggar förut så jag avstår från att rösta!

Jag röstar på nr 4 :)



Kraaaam

H

sv: hihi :) kan passa på att rösta på nummer 4 :) vad händer idag då? :) kram! <3

varsegod :D

Jo, jag vet :) Har varit inne på din blogg många gånger men jag hinner aldrig i tid :( Haha. Skulle gärna vilja testa och vara med någon gång bara för skojs skull :) Skulle vara kul och se om folk faktiskt tycker min blogg är intressant :p

Jag röstar på nr 7 :)

Jenny såklart! :D nr 7 ;)

Då får du dra med mig i smyg lite va :d haha

deadkidwallking :D

gud, det lät riktigt jobbigt;o

haha, jag vet ingen som gjort det(a)

Åh vad snäll du är, hihi! :) Då borde jag ju egentligen göra något för dig med! :O

tack :D!

prova, det är rätt fiffigt!

haha jo..XD

nej nu måste jag svalka mig lite.. fan va varmt det är! :O

Läcker design!

Sv: Hehe, danke :)



Nej, det är ju bra :)



kramar

Jaha okej :) Vad Heter hon på bdb då?

hihi :)

nej, det är tyvär mammas, men får använda den när jag vill:)

Jaa tänk om! Ha en bra dag ;)

jo jag brukar vara där och oklla men jag har aldrig hittat ngt;p

jo det är fan bra :D

vore ju toppen att kunna mobilblogga under veckan (a)

SV; händer senare då? :)

Vad gör du nu då? :P

jag tyckte inte att jag var så lik henne , hehe :)

Vilket underbart väder det har varit idag! Antar att du liksom jag har solat och badat hela dagen? ;-)

TACK :D <3

sv; bara chilla och sola =)

får väl se hur det går ;d

SV; okej ;D

händer i veckan då?

hehe aw :)

Röstar på nr 3!!!



Det samma!

haft en bra dag?

Sååå tråkigt att Carmas blogg inte kom med =(

7 :)

Röstar på 4:an

Jag röstar självklart på mig själv nr 8...

röstar på nr 4:D



hur har din dag varit?

jag stöttar min älskade vän jenny så jag röstar på nr 7 :)

röstar på mig själv haha :)

7

oj jag skrev fel ! röstar på mig själv alltså nummer 6 :=)

6 :)

nymmer 6 såklart ! :) <3

Nummer fyra!

NUMMER 5 ! :D

Nummer 4

Jag röstar på nr 4

Nummer 6 ! :D

jag rötar på nummer 6 :)

4!!! :D

nr 7 såklart!

Nummer 7 :D

nummer 7! :D

Jenny nr7

Jag röstar på nr4;)

Jag röstar på nummer 7!

Nej , oj skrev fel, nr 6 menar jag :)

nr 4 :)

4 klart

nummer 6 såklart ;D <3

absolut nummer 6 ;)

nr 6

nr 6 röstar jag på (:

blogg numer 6

nr 6 ofc :D

5 klart :)

kan du länka mig :D?

oj, mena nummer 6 :)*

Nr 5 :) Maria :)

nummer 4 :)

Nummer 7!

Jag röstar på 7!:)

Jag röstar på nr 4

nummer 4a :)

Nummer 2:)

nr 7, skitsnygg ju!!!!!

nr 4 :)

2 !!

jag röstar på min bff jenny - alltså nummer 7!

Nummer 7 og 8 var jo utrolig fine da :)

Sv: Jag röstar på nr. 6, Lina =)

nummer 7

NR 4 !:D

nr 4 =)

Jag skulle vilja vara med nästa gång :)

jag röstar på nummer 4

1 :)

Numer 7:)

Hej hej!

Jag röstar på nummer 4 för Jessica är sjuktbra!!!



Kram Ellinor

4

jag röstar på lina, nummer 6 :)

7:an!























Follow my on Bloglovin







Trackback