något stort händer imorgon

Ni som inte vet vart jag ska kanske borde läsa detta här efter som annars kommer ni missa något stort. det är så att jag hinner skriva ett inlägg imorgon och sen efter maten i skolan åker jag till klinte där jag ska vara hela kvällen och hela fredagen tror jag iaf ett tag på fredagen.

vet inte när på fredag jag kommer hem men kanske vid 17:00 eller senare. här kommer det stora, medan jag är borta finns det en tjej som ska blogga i min blogg. och ska ta hand om den, det blir nog skoj för henne och då får ni träffa henne med. nu vet jag inte hur mycket hon kan blogga eller när hon har tid men hon blggar när hon kan och har tid. annars får ni stå ut. en bild som jag tog här om dagen den bjuder jag på ikväll.

jag har bara ätit kvälls mat kom jag på nu (A)

Kommentarer

haha nejdååå ;)

lika bra :D

VAD HETER HENNES BLOGGG ????????????????????

aha okej, Klinte, var ligger det?:)

och kul att Matilda skulle blogga här medans du är borta, bra att nån kan ta över liksom, eller inte på det viset men du vet hur jag menar.

bra för hatar när folk snor mina bilder :O

haha ahok :d

fett fin bild!

Haha, värkligen inte ;P

joda :) hur är detmed dig då?

Jaha oj hihi:P<3

sv. tack den har varit bra! din dag då? =)

sv: Kanske, det =)

bra:P<33

nice :D jo det är bara bra med mig :)

tack tack tack, du har en prenumentant till!

vad spännande att läsa de då D:

gud va fina ögon du har! :)

Sv:

Yees yes .

Allt bra då? O=)

gud vilken mysig bild :)



sv: jaha haha . det är ganska coolt tycker jag (aa)

åhh gör du det! :D gud vad jag blir glad :D hiihi

jag försöker lära mig fota lite. har du lust att ta en titt på mina bilder och skriva vad jag borde tänka på? :)

http://millathebest.blogg.se/2009/june/flowerpower.html

sv; Jaa :D

hihi ja visst va den, passar henne :)

sv. okej =)

sv: haa, ja =)

okej tack för tipset:)

Ja :) Oh, spännande med en gästbloggare!

sv: jorå

hur ser dina betyg u tdå? :D

sv: Det regnar här nu =(

okay, men du jag kollar varje dag ändå, och du kommer ju snart tillbaka :)

sv: ser ju bra ut.

hehe i 9an ska jag satsa på fler vg och höja upp några ämnen till mvg :D

sv; men jag hittade tyvärr inte så mycket :(.

sv: hehe! annars vad göru?

sv: vi har varit i skolan & haft fotbollsmatch ! :D sjda? härligt att du skriver ni då dom flästa skriver du da ! ;)

sv: jag med, fast det är så ljust ute så kan nt sova :c

sv: Jag hatar regn =(

det var en härlig sommar bild! :)

sv: Precis! =)

sv: hehe! :D äsch sitter upp i nån timme till sen lägger jag mig.

sv: Okej, ha så kul med klassen då =) hah

sv: jo dt e bra :) har du gjort nåt kul ikväll? kram

Hihi, nej då ;)



Vad gör du då?

niicee! jo det e bra :d

gjort idag da?

okej kul :D

Jätte fin bild. (: <3

Svar: Haha, han tackar, tror jag ;D

fin bild :D

jasså gör du?:D tack så mycket tjejen. allt bra med dig?

jasså gör du?:D tack så mycket tjejen. allt bra med dig?

okeejj! jag SJUUNGER

jasså vem är matilda da? :p



FYFAN VAD FINA ÖGON DU HAR?!

sv; Men du är bara barnet, det kommer fler chanser ;D.

fin bild :)

jag väntar tills du kmr hem istället haha :)



JAH DU! :D

tack så mycket :)

sv: ätit plättar och kollat på tv (: vad packar du till? kram

sv: å gud vad kul :) hoppas du och klassen får det bra(: ska kika in om din kompis skirver nåt fint inälgg :)

jadå :)

gå in på min sida och var med på min tävling? :)

Tack så mycket :D

fiint!

gjort nått kul idag då gummaan?

tack :) svaret kommer på söndag :)

ahaha, precis ;)

aah hehe kuul :D

vart är d du skaaa? du har inte sktvit de nånstans juuu?

god natt & sov så gott :D

till klinte?

sv: jo men de e ju klart jag ska göra (:

aah vad ska ni göra däär? :)

aah men skönare de än att sitta i skolan å dega :D

sv; hihihi, ja :D.

ja :) haft en bra dag ? ^^

det är bra hur är det själv?

Sv:

Okej härligt härligt jU! :)

Sv:låter härligt det :D

skojar du? du har fan klar gröna ögon typ! :D vackert!

neeh vadå! dom är gröna? du har den där blicken me dom ögonen :) me like

så lite så :)

goodnight!

ja men gör så :) HAVE FUN

värsta som finns ;S

härlig bild:)

HEJSAN SOLSTRÅLE!

Allt bra idag då ?

KRAMAR!

vilken underbar bild!

Fantastisk bild! Ha det så himla bra nu och nnjut av helgen.:)

Fin bild























Follow my on Bloglovin







Trackback