VI HADE IAF TUR MED...


bilden är från google
Jag satt hemma hos Angelica och såg filmen (igår feter som klockan är över 00.00) jag trodde den skulle vara bättre men det var helt okej fick duga. har nu sett den och vet vad alla pratar om i den filmen. vi hade ett annat språk på filmen men fick gå. hörde vad dom sa iaf, men den tycker jag ni ska se är man lite större är den någ roligare.

Just nu måste jag nog gå i säng efter som jag har suttit och svart på kommentaer i en timme nu mycket att svar på svarade inte på alla efter som ni ger mej fel adress något som är tråkigt. Imorgon ska jag jobba men jag hinner blogga innan det.

Kommentarer

sv: tack, ska nog kika in på gina och köpa den! ;)

sv; mja, inte överdrivet, men jag ska inte klaga =).

har en frågestund i min blogg, släng in en fråga :)

kram

svar: tack :D men jag tkr din blogg är fin :) och intressant att läsa !

din är iallafall mkt kändare än min ! :)

sv: vad ska du göra idag då? hehe :)

sv: vad jobbar du med? :)



om det blir soligt så ska jag sola och lata mig ;D

sv: haha, ger

haha, skojja inte jag garva när jag såg den där:)

dock är och kommer alltid vara första filmen bäst!

KOLLA IN MIN BLONDINBELLA SAGA PÅ BLOGGEN!

THE SIMS TRE ÄR INTE SÅ DUMT ENDÅ…

http://www.brownsugar.blogg.se



blev väldigt besviken när jag såg den där filmen, inte alls bra :/

Sv: Jaha, okej. För den du har nu är jätte fin :)



Ååh, jag har också sett "Vi hade i alla fall tur med vädret-igen" ... Jag tyckte den var skitrolig! Haha... Så sköna människor i filmen alltså! Jag skrattade nästan sönder mig i biosalongen, både jag och min kompis :P hah!

härlig blogg :)

sv: tack så mycket! :D

Jag har hört massa olika om den filmen vissa säger att den är ganska bra och vissa säger att den suger.. Rekommenderar du den? :)

sv;vsg, söte:D u desirve ít:p

Nu ska jag ta och sova lite för lite sömn, så säger godnatt, om du nu inte redan sover:p

jag har sett den filmen:D

förlåt för att jag är super dålig på att uppdatera, men jag orkar helt enkelt inte.<33

sv: jag har varit med vännerna och tagit de lugnt:D

kan du rösta på mig som veckansblogg hos http://peetraanrte.blogg.se/2009/june/de-nomenerade-ar.htlm#comment skulle vara jättesnällt:d

Har länge velat se den filmen men har aldrig blivit något tillfälle för det.

Läs gärna min blogg, turkoselefant.blogg.se

Ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D

haft en bra helg? :)

jaa verkligen =)

Ja trodde me den skulle va bättre.. orginalet däremot har ju blivit en klassiker :)

ja okej okej, åh e den filmen värd att se???

Sv; Bara bra :)

sv: aa :/

ingen film man borde se med andra ord?

Godmorgon :) Vad händer idag?

Den första filmen är säkert bättre!:)

Vad händer idag? :D

sv; Tahha, ja :D.



(Kommentera några fina rader om min blogg och bli länkad)

Den filmen såg jag för någon vecka sen men jag tyckte den var ganska dålig men jag gillar det där när en kille säger bilhus istället för husbil xD haha :)

det låter bra!



Hihi, den filmen är rolig ;)

hehe, ska du göra idag då ? :)

*hejhej! Svara gärna på dagens fråga i min blogg, ämnet är resor! Hoppas du får en kanon dag i det underbara vädret! :)*



http://zlundin.blogg.se

tihi =) , händer idag ? :)

Den där filmen vill jag se :P

sv: Ja, den kommer alltid vara bättre än tvåan:)

Jag gillar den filmen, humorn är låg - men vad gör det?

Älskar den filmen!

Såååå mkt bättre än 1an ;)

jag såg också den häromdagen, va väldigt konstigt slut tycker jag :O

sv varsågod,=)



Den där filmen är jätte bra,=)

den vill jag se!^^

Den filmen ska jag ta och hyra

Har inte sett den och kommer nog inte göra häller, verkar inte varamin typ av film :P

Den filmen är jo as bra. (:























Follow my on Bloglovin







Trackback