det är kallt ute och kläder ska vara på.

det blev lite planer ändå tror jag , efter som att min systers kille fyllde år i torsdag och sen så hade pappa inte berättat att vi skulle ditt (idag) så vi ska åka ditt vid halv två tror jag. det blir nog skoj och fira han ska vi se till. vet inte om det bara är våran familj elelr vad men det mäker vi. och sen vet jag ännu inte om jag ska med till visby och se bandy.

den här bilden gjorde jag för att jag inte har haft något roligt att göra idag. bra kollat runt lite , men jag hoppas att jag snart kan hitta på något istället för att sitta här och glo. kanske gå ut och gå. ( fast det är nog ingen bra idé eller jag kan men då måste jag klä på mig) efter som nu har jag blivit sjuk och sånt.. och det är inte bra men jag får skylla mig själv att jag inte klär på mig. haha , nej men ni kan ju gärna berätta vad ni planerat för dag.

Kommentarer

sv: okej va kul!

nja, ska nog vara med kompisar och bara njuta av helgen! :)

hihi =*)

hoppas det blir kul:)

idag ska min brorsa hit och en mammas pianolelev, jag ska baka scones men först ut på promenad även om solen inte lyser idag.

Jättefin bild! fattar inte hur man gör såna fina blommönster och sånt, men det är väl inte på vanlig photoshop?

SV, jadå :)

lägg gärna till mig på bloglovin så gör jag detsamma :)!

Vad söööt blogg! :o Hur mår du idag? och vad ska du göra idag? ;)♥

jag har lagt till dig också! :)

woow du har en räjelt fin blogg!

allt väl?























Follow my on Bloglovin







Trackback