mycket att läsa men helt okej!

godkväll , jag hoppas alla svar till er kom fram. Glömde att berätta att jag hade rekord igår på min blogg (igen) vad duktiga ni är som kollar min blogg , varför inte stanna kvar ? Ikväll har jag inte gjort mycket alls tiden bara rinner och sen ska man gå och sova. men jag har fixat en bild , skulle bara se om jag kunde göra något och jag lyckades.

försökte göra en och kolla hur den blev , vad tycker ni om den ? men jag ska inte ha den än , bloggen blev ju just fixad och allt. just nu måste jag svar i telefon hela tiden vad det ska ringa. imorgon blir det ännu en dag på dagis får se om den blir lika rolig. och ska försöka sova i natt oxå , hur har eran dag varit ? <3

Kommentarer

dagen har varit skit rakt egenom! allt kan bara ta sig.. din dag ?<3

svar: haha , jo, så blir det för mig också! haft en bra dag ?=)

sv: onödiga, men viktiga iaf x) vad har du gjort idag då? :)

hehe ajjemen :)

Hej! Det här var nåt nytt jag hittade när surfade runt på Mer-Trafik? Ser bra ut tycker jag. Undrar om man ska återkomma eller ägaren kanske redan är ilsken för man stigit in här alldeles objuden. Hmmmm. Ja,ja ha det bra ändå.

sv: idag har jag lekt mestadelen av tiden i skolan, sen har jag spelat fiol :D sedan hade jag dans, kom hem för en timme sedan :) var har du prao någonstans? :)

Sv: Okej ^^ <3 Har du för dig då? (:



Kram

/Linnéa

Hur många besökare hade du? :)

ajjemensan. :)

vad kul med besöksrekord! :D



//Redaktionen

Åh jag tycker att din blogg är så söt (:



Ha en bäst dag!



Kram

/Linnéa

Den blev fin, men jag gillar den du redan har bättre.

Hoppas du får en bra dag!

kram ,em

Alltid kul med besöksrekord =)



Hade så bra

svar: jodå! men mig är det bra! hur är det själv?=)

sv: haha tack tack, han säger säkert det :)

Sv: Så lite så :)



Vad har du för dig då? :D



Kram

/Linnéa

svar: awuu tack så mkt för röstningen :)























Follow my on Bloglovin







Trackback