ni kan rösta men inte jag.

måste bara säga en sak en tjej undrade just om jag kunde rösta på henne men förlåt kan jag inte det för jag läser och kollar massvis av dom bloggarna. så jag skulle känna mej dum och rösta på en och inte den andra. så därför blir jag dum över att inte rösta på någon. men ni kan ju rösta [klicka här det finns hur mycket som helst] för det finns massvis söta bloggar som man vill rösta på vill rösta på mins 7 st. men det går ju inte.

har just ätit mat och ska snart se AA och sen försöka plugga på det. men vi får se vad jag orkar och inte orkar. ni som läser min blogg jag kan ju säga att det är bättre mellan min mamma och pappa. det känns skönt att kunna prata med dom normalt nu. + att pappa var jätte gullig och skrev en sak till mig och fanny i morse efter som vi har inte varit så bra den senaste tiden av detta. då skrev han vakan jag älskar er mer än helen kram ( helen är pappas ragga om man säger så) nej nu ska jag sluta prata.

musik är mitt liv.

Kommentarer

jag mår fint och jag har sovit gott sötnos!

va händer ikväll??

nåt mys?

vilken fin blogg du har!

Aaaw, gulligt skrivet av din pappa :)

hhaha, vad gullig han är :)

ja!

nu är ja fjorton "fjortis";)

TACK TACK TACK <3

min dag va suuper! :)<3























Follow my on Bloglovin







Trackback