ni måste kolla fats jag inte skriver...

tänkte fortsätta berätta om min kväll igår , efter vi kom med bussen gick vi och spelade fotboll och jag har inte spelat fotboll på flera år.. men jag tycket det var helt okej ändå för att jag inte spelat på länge. sen åkte moa hem för hon skulle packa och då var jag kvar på hemse och garavde hela tiden typ , efter som det var skit kul. (ni som inte vet så träffade jag stefan igår) och han och jag är vänner iaf. så han fjantade sej och jag skrattade. det var hel okej. sen hem och sova..  vad gjorde ni igår ? och nu har jag vaknad och fixat mej efter som att jag ska till moa , och då har jag ingen data. kommer missa jätte många besökande på min blogg , men jag hoppas att jag inte får det.

Kommentarer

Tack!



Det är som länkbyte fast man använder sig av bilder istället som länkar till varandras bloggar. Det är mycket bättre med bilder eftersom det lockar fler att klicka på dom än när det gäller textlänkar - så med andra ord tjänar man mer på det.

sv: men tandställning är helt okej att ha, bara det att jag nu haft det så länge så vill bli av med det och ha en hollywood leende:D hehe

Annars skulle jag gå med fula tänder restena v livet:( det är något som är sämre än att ha tandställning.



Fin bild! och fotboll är ju jättekul. Länge sen jag spelade det.























Follow my on Bloglovin







Trackback