om min kväll.

godmorgon alla söta läsare , kul att fått så många kommentarer men alla var inte av dom som har mig på Bloglovin -.- men iaf jag skrev inget igår för jag inte hade tid och fanns ingen data i närheten. Igår så åkte jag till badhuset och badade till nästan 17:00 , det var skoj jag och min familj + moa. efter det åkte vi hem och var grymt trötta. vid 19:00 tiden åt vi mat. och det var mysigt för moas mamma skulle bjuda andra. så det var god mat och mysigt. vid 21:30 skulle jag och moa cykla upp på hemse för att träffa tom. och han var med en kompis och han var så grymt rolig kunde inte låta bli att skratta. efter att sitta och se tv så gick vi ut och det gick bra för tom han skulle försöka fälla mej. men det gick inte bra. moa pratade med rasmus och han hade inte lust att träffa oss iaf. sen var det bara att cykla hem vid halv två och sova. sen vaknade jag nu vid 10:15 för jag skulle åka hem.

två vinter bilder får det bli. vad gjorde ni andra igår ?

Kommentarer

okej :D

Skulle du vilja vara känd? :)



Kram

/Linnéa

Skulle du vilja vara känd? :)



Kram

/Linnéa

tack!

sv: jaha så ni har prao nästa vecka. Så roligt :)



wow vilken dag, du hann med mycet :)

kul det lät:) cool abilder också, dom i din senaste inlägg med btw.























Follow my on Bloglovin







Trackback