Rock'n roll day

idag var det rock'n roll day jag hade inte ork till att fixa mig och sminka mej så myckt. men jag klarade mej ändå. först när man kommer till skolan så blir det grymt mycket skratta för man ser folk i andra kläder. och sen svenska skrv något om min bok jag läser nu. men efter det var det rockkonsert och det var jätte roligt och härligt! fanns en snygg kille med och spelade. ville aldrig att dom skulle sluta spela för det gjorde mig glad. men när lunchen kom blev det att gå i korridoren. sen efter det var det hallen skulle gå till gympa hallen och göra något. och det var helt okej. sen semlor i våra klass rum. (andres är störd om kom aldrig) sen var det bara att sitta och glo , efter som jag inte mår bra finns det inget att vara glad för. så min dag säger jag som alla andra helvete..

två härliga bilder (inte många som har så mycket kläder på sig som vi skulle ha men vi lever ändå) och sen vill jag bara säga att det finns någon som förstör mer för mig. räcker det inte med det jag har ? :O och eran dag har varit ?

Kommentarer

min dag har oxå varit bra. Tyckte det var rätt skoj idag. ;)) <3

bra ! ;)

haft en bra dag da? :)

kul! :)

min dag har med varit helt okej :)

sv: ja, och det var precis vad jag gjorde ;D hihi :) händer idag då?=)

okej! jag ska snar tiväg och kolla på innebandy slutspel :D hii, själv?=)

fyfan vad arvid och edvin är lika! helt sjuk ju...























Follow my on Bloglovin







Trackback