Tandställning ?

jag var vid tandläkaren idag och jag fick välja om jag ville ha mina tänder snea eller om jag ville ha dom raka och jag väljade raka så klart. så jag åker in till visby i april tror jag och pratar och titta hur det ska sitta. och sen träffar jag dom igen för att få tandställning. måste dra ut en tand för mina tänder sitter så nära. men jag får raka tänder. skiter i om jag inte passar i det! jag vill ha fina tänder och det kommer jag få. så jag väntar para tills det blir fint. sen har skolan varit helt okej tror jag. men nu måste jag sluta hur har eran dag varit ?

Kommentarer

vilkne rolig header du har :D



jag vill ha tandställning :( hatar att ha snea tänder :(

svar: awu ja visst dååå :D

vill du bli veckans outfit tjej? kom igen!

tveka då inte att anmäla dig till min tävling om pågår just nu. Det står precis vad du ska göra föratt vara med. Lycka till!

hon tackar nog, :D

tandställning kan vara sött:)

den där snea tanden är väl en mjölktand? annars blir dte lite konstigt om dom ska dra ut det. Jag fick iaf vänta tills jag tappat alla mina mjölktänder, fyfan ad lång tid det tog ändå! skulle ju haft raka tänder redan nu.

men vilken tur du har! :D

jag har fått dragit ur 5 tänder för att jag ska få tandställning :P haha!























Follow my on Bloglovin







Trackback