tusen tack alla! <3

Jag kan börja med att säga tusen tack för alla söta kommentarer om mina bilder jag tog i helgen. Jag själv blev nöjd med bilderna. idag är det måndag och jag tvingade upp mej själv ur sängen för jag kände att jag måste upp. Kunde vara hemma idag om jag ville också men jag ville till skolan. Men skolan vart inte så bra som jag trudde. lika tråkigt , fats det är jag som gör det tråkigt efter som jag inte mår bra. har nog inte jobbat så mycket i skolan. på onsdag är vi iaf ledig! nu måste jag läsa era bloggar och sen plugga lite , vad har ni gjort idag ?

Kommentarer

jaa, de tog jue aldrig slut :) så jag har tur :) <3

okej! jag ska nsart iväg och ha simskola! vad händer idag då?=)

hoppas det slutar regna & ha en kul vecka, kram:)

tack,:D

vi går bara skola tills onsdag sen har vi två lovdagar :D!

söt bild! :) jag har inte gjort mycket, bara varit i skolan. själv då? :)

Duktigt att ändå dra iväg till skolan

Vad söt du är! :)



Kolla gärna in min blogg

Vad fin du är :)

Vad bra att du fick mycket gjort i skolan då :)

Idag har jag åkt och kollat på moppe, hihi :D























Follow my on Bloglovin







Trackback