var ute och sprang

kom just hem för att jag har varit ute och springat lite , det var skönt att komma ut och springa för sig själv. fast det var kallt och fick skit ont i halsen för att det blev så kallt. men nog med det , åt mat och det känndes skönt när man inte ätit på 3 dagar. ska snart sätta mig ner med plugget för att jag ska klara av detta. + att vi pratade om att vi skulle flytta idag och jag ska typ ha ett rum i källaren och det ska vi måla om och jag vill ha en vägg vit iaf. men mer vet jag inte , men nu ska jag börja plugga.

en bild jag tog med fanny idag.

Kommentarer

sv; okej vad tråkit har det hänt nått?;(

jo tack det e bra:)

Hoppas att din kväll blir super :)



Kram

/Linnéa

kul med källarrum:d det skulle jag velat ha om jag fick.

hur kan man vara så söt som dig? :)



nu gav du mig iden att jag ska börja ut och och jogga haha :)

kram <3

fin bild :)

sv: det gör du! :) <3

sv: det låter härligt att springa, men jag hatar det ;D haha! haft en bra dag annars då?=)

fin bild! :)

härligt att springa...

sv: Tack så mkt!























Follow my on Bloglovin







Trackback