anmäl dej till veckans blogg.

Nu har jag tappat en som följer min blogg, och hoppas snart att jag är upp på aktiv eller vad tror ni ? Jag tycker jag har blivit jätte duktig på dom två dagarna. och imorgon har jag en skoldag sen ska jag hem och fira min bror och sen slipper jag skolan den här veckan det är ju jätte härligt. sen en lång helg och jag hoppas jag kommer upp på aktiv då.

den här bilden gillar jag super mycket bara för den är suddig i bakrunden och intelängst fram. Jag har funderat på att dra igång veckans blogg igen vill du vara med så skynda dej att anmäl dej nu. Jag drar ut några som får vara med om det blir många som vill vara med. den vinner en 2 hela veckor på min meny. så varför inte anmäl dej nu, vi hörs.

klicka här för att kolla på skolan som har brunit ner. [klicka här]

Kommentarer

Åh, fin bild! :D

Okej ^^

Ställ gärna en fråga i min frågestund :) <3

Lite dålig kvalité på bilden, men ser fin ut :)



Jag anmäler mig ;)

hahajaa ;D

det vare också:D

Jag vill vara med i veckans blogg. :'D

jag vill anmäla mig hihi :D

Jag önskar att jag också hade en bra kamera och kunde ta fina kort, men jag är nog skapt för att bara beundra alla andra :)

sv; yesyes, jag är femton år :D dd? ;D

Jättevacker bild! Hoppas att du får en mysig kväl..

Kram

hihi =)

SV: njah sådär, du? :)

Jag vill vara med i veckans blogg :D

thiih :D

Okej :P Vet inte hur den ser ut på din dator men på min ser den lite pixlig ut :/

Jag vill vara meed =D





hahaha, jaa!

har redan kollat =)

SV. okej ! :)

Okej. Jaja ;D

jag hatar när folk slutar följa en!! :O



sv; okej =)

hihi ja =) Kan ju alltid hålla tummarna!

Jag håller tummarna :D

Jo men det kostar ändå lite grann. Får spara min pengar nu inför sommaren. Och nu får jag återgå till att städa min garderob ;D

sv; Skönt att höra =). Med mig är det också bra =).

sv; elr hur, då kan man ju inte ta bort alla liksom :/ gaah dt är så himla fult gjort liksom! från och med nu ska jag skriva upp alla jag börjar följam och så fort ngn tar bort mig så ska jag fråga om dt runt(A) xD

Några fler anmälda? ;D

aaah :D

;)

åh va fin bild.. bara lite dålig skärpa :p

Fin bild, har du tagit den själv? :)

grym bild men Svår att ta =)

sv: du kmme räskert upp fast om du inte snstränger di så jätte mycket:) jag ansträngde ju mig inte förut, men iofs så var mest aktiva listan 50 bloggar lång.



åja bilden var fin:) gillar också när det är suddigt där bak och framme är det skarpt.

sv: Jasså vad har inte varit bra med din måndag?

Min va väl så där. hahah :P

har du haft en bra dag?

Tack:D<3

fin bild=)

Jag skulle gärna vilja vara med i veckans blogg ! :)

itne den bästa kan man säga! haha.

själv?:)

ja anmäler:D

sv; ja det kan man lugnt säga att det är :P

sv: det förstår jag, men allting var suddigt :S hehe

sv; jodå;D sj ? Godnatt <3

jag vill anmäla mig:)

Det är bra med mig!

sv; Ajamän =),

Godnatt <3

Fin bild :)



Sv: Hihi, tack. Var ju några månader sen men =)

hejsan, fin blogg! vi har en klassblogg (låter lite roligt haha) som gärna skulle vilja vara med och tävla :)

vad har du förd ig?

samma här!

klockan går ju så fort :S

Nu ska jag sova!

Gonatt :D

sv; jag är 18 =). Själv?

superfin bild!! =)

Fin bild :D

Sv; man tackar :)

jag såg att jag låg i aktivas :D hehe

sv; gör du då?

sv: hihi kul:D både att du ska ta kort på glassarna och att jag ska fås mink. jag skickade min adress till dig igår så du vet.

kramar

Tack så hemskt mycket! :)



Händer idag?

Fin blogg :)

Jag vill vara med :)

Jag anmäler mej :)

Gillar bilden

jättefin bild och blogg!!

Jadå:D

Jadå:D

jag anmäler sig, om det var så här man skulle göra?^_^<333

Fin blid

jag vill avra med i veckans blogg























Follow my on Bloglovin







Trackback