Balen 2009

Förstå åkte vi in till visby för att se alla 300 bilar som kom ståg där ungefär 2 timmar sen gick vi ner där alla sammlas och tog kort på massvis med folk där. mycket snygga klänningar och bilar helt sjukt vad kär man blir där. Jag har mycket mer bilder än dom här men orkar inte ladda upp alla just idag.

efter det skulle vi iaf upp till bilen för att åka hem och då träffar man rasmus och andre och två till. sen går vi vidare då frågar två tyskar hur man kommer till bussen då fick vi prata engelska, efter det till bilen och ica maxi och pasta sallad blev våran mat.

det är ljuset som förstör alla bilder.

Kommentarer

sv: hehe nice fan ;D

godnatt

tack desamma :D

ihih yes :D

sv: hehe ah precis

men det har blivit mkt nu på senaste tiden ;D

sv: hihi tack :)



allt bra med dig?

va roligt o kolla på!

SV; Hehe :D

sv. Jodå, min dag har varit toppen, sj? :)

Vad gör du då? :)

jag med :D

det var bilar som åkte igenom stan igår hos oss med:) men jag kollade inte på det.



sv: förstår det, jag älskar också dom brillorna så mycket:O

härligt...

bara bra med mig också :)



haft en bra helg då?

sv; Åh, tack =).



Jag hade en anonym förut idag som tyckte jag skulle lägga ner hela bloggen. Himla moget att vara anonym med (y).

sv; Jaa, det är så ;D

grymt fin blogg du har :)

så, vad gör du ? <3

kram!



http://ronyajulia.blogg.se

härligt med bal!

jadå, helt okej :)



planer för helgen? :)

snygga bilar :D

najsiga bilar :D

aah förstår jag verkligen :D

aah förstår jag verkligen :D

sv: själv gör jag inte så mycket, snart bedtime:) <3

kram

jo men precis. de borde ju alla ha :D

Allt bra med dig?

sv; Jaa, så härligt! :D

vad roligt med bal, hade du skoj? Jag minns min bal, den va suverän:)



http://www.sinnerz.blogg.se

=)

yes :)

gjort nått mer kul idag då?

eller har jag frågat de kanske? haha

hääärliga bilder :D:D

HJÄLP! har bloggtorka, vet inte vad jag ska skriva om? Förlsaag, klottra så mkt ni bara kan i kommentarsfältet

okje, nej nu MÅSTE jag komma i säng! ^^

xx Cajsa

tack så mycket! haft en bra helg? :))

jag antar att du menar kort? eller? :P haha



hmm i helgen ska jag fixa lite last-minute stuff innan jag åker iväg nästa tisdag till Gran Canaria :D

jag antar att du menar kort? eller? :P haha



hmm i helgen ska jag fixa lite last-minute stuff innan jag åker iväg nästa tisdag till Gran Canaria :D

Va härligt!

:D

jag gillade den där första bilden mest :D

tack sötnos <3:)

Åh den har vart toppen. hade fest hemma och hade jätte kul :) Rösta gärna på mig som veckans blogg. Nummer 3 :))http://thankshoney.blogg.se/2009/may/rosta.html?_tmp=61b4592e3f729406fa027765654d530933bd8b35

Åh, va härligt det ser ut! :)

Aaah okej men de lät ju super kul! :D

själv har jag bara steekt!

vad ska du ta för kort då? :)

natt, natt sötaste!

höres i morron? :) xx C...

den var grym :)

hihi jo jag läste de :D jag gillar lamborghini :D vi hade lule crusin så de var massa bilar här med :)

jaa eller hur :D

i know :D!

87.227.29.200 , vill veta hur man spårar idioterna :s.

ja jisses ja, på våt temp stod de 33 grader idag!

om jag har gått ut vad helt ? ;p

sv; Då finns det två anonyma som är i farten. Misstänker att det är någon läsare hos lussepojkarna.blogg.se, för dem gillar inte mig.



Men det som är jobbigast när dem är anonyma är att det kan vara precis vem som helst :s.

Nice med bal.. =)

sv: hehe, vare kul att se alla? kram

Tiden kommmer gå SÅÅÅÅÅÅ fort, vänta bara:P Sen kommer du vara 23 år och tänka, va fan ska man nu hitta i livet:P



http://www.sinnerz.blogg.sesinnerz.blogg.se

härligt! jo det e fint :)

haft en bra helg?

:DD

hehe nä det e sant:)



http://www.sinnerz.blogg.se

okeejj härligt! :D

joo jag hade en toppen helg sörru!

sv; haha då kanske man börjar bli gammal:P va ska du hitta på för skoj imorgon?



http://www.sinnerz.blogg.se

sötnos ;D

yesss:D

åå vad roligt d var så kul att gå balen !

fina bilder, snygga bilder!^^

vad görs då?























Follow my on Bloglovin







Trackback