en bra start på veckan.

skolan var helt okej idag, fast jag var nog lite för trött att inte sminka mej. men jag kom iaf till skolan och det var sjukt varmt. hade reputations prov i matte idag, något jag hade glömmt men det gick nog bra. sen fick jag reda på att vi har prov imorgon i blod och sånt. jag måste plugga så är det bara jag måste.

sen jobbade vi lite om länder och om att vi ska resa bort och sen ska vi skrev när och hur vad det kostar och allt sånt. det gick jätte bra för min del. var kvar i skolan skrv inget inlägg men jag svarade på kommentarer och det var iaf bra. gick bort och åt en macka med moa sen kom olivia och filippa myssigt.

hur har eran dag varit ?

Kommentarer

sv: samma här :c



nja, nt varit så aktiv på senaste tiden :c

haha nja tveksamt...

Fin bild! :)



sv; Tack så mycket! :D

GREAT!

för de var ju fluffiga ^^

den har varit rolig:)



SV: jaa verkligen:)!

jag är nog en av dom också(A) haha

sv: hehe, kanske.. aldrig varit med i aktiva listan!

hoppas de går bra åp provet..

samma här :/



min måndag har varit seeeg! :P

roligt skolarbete låter det som :)

förresten, kommer finalisterna upp ikväll?



kram

hhii:D

min dag har varit bra (=

sv; haha okej xD

kram

SV: jajamen det vare:)

Min dag har vart bra :) vilken fin bild! :D

Härligt! jodå e fint här=)

:D

är jag med ? (aa

sv: nepp.

hade jag kanske haft 200-300 läsare till, så tror jag :D

Tack ska du ha gumman! gud vilka fina ögon du har :)

Min dag har varit skit.

din dag verkade bra :) min har väl vart okej

sv: haft en bra dag? =)

va härligt!

Roligt :D

får jag börja reklama att alla ska rösta på mig snart då ^^

Vad bra! Jo det är bra här. Gjort idag?

din dag lät härlig, precis som min då, hade sovmorgon för jag skulle in till tandsaken i stan sen hade jag bara en lektion kvar så min dag var kort och super bra!:)

men vad gjorde du i helgen då?;)

vad är det för regler? :D

tack för att jag kom med :)

jaha, men det var inte så mycket regler för oss som är med och tävlar :) <3

låter bra:) jag ska ha matteprov på fredag och SO på onsdag, usch vill inte för det komme räskert sänka mina betyg i de två ämnena där det hade börjat gå så bra:/ men jag får kanske plugga lite extra nu då=)

har inte gjort så mycket idag.

fin bild btw!

ganska bra :)

själv då ? ^^

kram <3

varför sötnos?<3

fin bild :)



jo min dag har varit bra :)

sv: åh taack för din röst :)

fin bild!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback